حجت‌الاسلام‌ فرخ‌فال گفت: جامعه مدرسین اهانت یک فرد ناچیز را به شان مرجعیت به طور قاطع محکوم می‌کند.

جامعه مدرسین اهانت به شان مرجعیت را قاطعانه محکوم می‌کند

به  گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از حوزه‌نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد فرخ‌فال ،رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در چهارمین انتخابات هیئت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در سالن همایش‌های مدرسه عالی دارالشفا، با بیان این که همه ما پاسداران شریعت مبین اسلام هستیم و این تشکیلات در ابعاد مختلف حوزه به دلیل حفظ اسلام ناب و شریعت بوده است، گفت: جای تعجب نیست که بدخواهان و دشمنان اسلام ناب و مذهب تشیع و مذهبی که از پیروان راسخ کتاب و سنت هستند، هرازچندگاهی با سرویس‌های اطلاعاتی اجانب دست به حرکت‌های شوم می‌زنند.

او با بیان این که حرکت شومی که علیه مرجعیت در این روزها در فضای مجازی مطرح شد، هیچ جایگاهی در نظام روحانیت و حوزه‌های علمیه ندارد، افزود: جامعه مدرسین و مجمع عمومی آن اهانت یک فرد ناچیز را به شان مرجعیت به طور قاطع محکوم می‌کند.

در پی سخنان اخیر آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید مقیم قم در خصوص گرانی و روابط خارجی، یادداشتی در یکی از تارنماهای خبری منتشر شد که تعابیر متفاوتی از جمله «تحلیل سراپا غلط» را درباره آن به کار برده بود.

در واکنش به این اقدام، همچنین بیانیه‌ای منسوب به جمعی از استادان، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، در قالب نامه سرگشاده با انتقاد از این یادداشت رسانه‌ای بر دفاع از ساحت مرجعیت و محکومیت اهانت به این جایگاه تاکید کرده بود.

کد خبر 634487

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 14
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    17 5
    مراجع معصوم نیستند،و انسان هم ناچیز نیست،باید یاد بگیریم در محدوده تخصصی که داریم اظهار نظر کنیم