ورزشکار ایرانی به جای حضور در فینال رقابت های جهانی کیک بوکسینگ اردوی تیم را ترک کرد.

احمدی

به گزارش همشهری آنلاین امید احمدی صفا ظرف چند ساعت گذشته حسابی در فضای مجازی مشهور شده است. ورزشکاری که در رشته بوکس عضو تیم ملی بوده و به مدال برنز کشورهای اسلامی رسیده اما در رقابت های گزینشی المپیک از راهیابی به توکیو بازمانده، این بار در کیک بوکسینگ تا فینال رقابت های جهانی ایتالیا پیش می رود اما به جای آن که برای گرفتن مدال طلا روی رینگ حاضر شود، سر از آلمان در می آورد. تسنیم در این خصوص نوشت:

 مسابقات جهانی کیک بوکسینگ واکو اواخر مهرماه در جزلو ایتالیا برگزار شد و امید احمدی‌ صفا ملی‌پوش وزن 51- کیلوگرم رشته فول‌کنتاکت کشورمان با غلبه بر حریفی از ترکیه به دیدار نهایی راه یافت. احمدی‌صفا با وجود فینالیست شدن در این مسابقات، در دیدار نهایی مقابل حریف قزاقستانی حاضر نشد و شنیده می‌شود بدون هماهنگی اردوی تیم کیک بوکسینگ را ترک و راهی کشور آلمان شده است. ملی‌ پوش سابق بوکس ایران مدال برنز کشورهای اسلامی را در کارنامه دارد و همراه با تیم ملی در بازی‌های آسیایی، قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک حضور داشت و در رشته کیک‌ بوکسینگ نیز مدال طلای جهان را دارد. باید دید این ملی‌پوش کشورمان قصد بازگشت به ایران را دارد یا خیر؟
 

کد خبر 634452

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 30
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Amar IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    33 31
    منم که باشم .وقتی بهت بها نمیدن ارزش کارت را نمیدانند وقتی بری مدال بیاری مثل بروبچ کشتی با اون همه مدال آفرینی کارت هدیه های یک ملیونی که هیچ ارزشی ندارن روبه رو میش پناهنده میشن
  • بی نام IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    16 22
    بخاطر عکس گرفتن بااسرائیلی فرارکرد تهدیدش کرده بودن