مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
۰ نفر

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی آذربایجان شرقی گفت: مشکلی در تامین و ارسال سوخت وجود ندارد و تلاش می کنیم تا در سریع ترین زمان ممکن شرایط به حالت عادی برگردد.

پمپ بنزین

به گزارش همشهری آنلاین، از روز گذشته  همزمان با سراسر کشور، سیستم هوشمند جایگاه‌های عرضه‌ سوخت آذربایجان‌شرقی نیز دچار مشکل شد و صفهای طولانی مقابل جایگاه های سوخت تشکیل شد و تعداد زیادی از جایگاه ها حتی تا نیمه شب امکان عرضه سوخت نداشتند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان در همین زمینه با اشاره به مشکل پیش آمده از تلاش گسترده برای حل مشکل خبر داد.

علی روح اللهی افزود: در جریان ایجاد مشکل در سیستم هوشمند جایگاه عرضه سوخت استان، ۱۷۳ جایگاه سوخت دچار مشکل شدند و تاکنون ۱۳۰ جایگاه از این تعداد به مدار بازگشته و حتی ۲۰ جایگاه نیز  سوخت بنزین سهمیه‌ای عرضه کرده اند.

وی اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور، سیستم هوشمند جایگاه‌های عرضه‌ سوخت  استان مختل شده ولی از همان دقایق تلاش کردیم مشکل را حب کنیم.

روح اللهی گفت: تمامی امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری با افراد متخصص این حوزه، بسیج شدند و جایگاه‌های عرضه‌ سوخت را به‌ صورت دستی و یک به یک به مدار باز گرداندند.

وی ادامه داد: اکنون در جایگاه‌های عرضه‌ سوخت فعال استان، بنزین آزاد به قیمت لیتری ۳ هزار تومان و نفت‌گاز به قیمت لیتری ۶۰۰ تومان عرضه می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان تصریح کرد: به مردم اطمینان می‌دهیم که هیچ مشکلی در تامین و ارسال سوخت وجود ندارد و آرامش خود را حفظ کنند و به شایعات توجه نکنند تا در سریع ترین زمان ممکن شرایط به حالت عادی برگردد.

کد خبر 634357

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha