تیم فوتبال پرسپولیس از هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف نساجی مازندران می‌رود.

پرسپولیس

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم‌های پرسپولیس و نساجی مازندران امروز از ساعت ۱۸ به وقت تهران در ورزشگاه آزادی در حالی به مصاف هم می‌روند که هر دوتیم دو پیروزی از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر بدست آورده‌اند. 

با توجه به اینکه از نمایش نیمه نخست سرخ‌پوشان در مقابل فولاد انتقادهای زیادی شد، شاید یحیی گل‌محمدی تغییراتی را نسبت به بازی هفته اول در ترکیب تیمش مقابل نساجی داشته باشد و احتمالا سرمربی پرسپولیس تیمش را با یک تغییر نسبت به بازی با فولاد به زمین خواهد فرستاد.

حامد لک مثل همیشه گلر اول سرخ‌ها در دومین بازی لیگ جدید خواهد بود.

در خط دفاعی باوجود بازگشت نعمتی و ابراهیمی، پرسپولیس احتمالا تغییری نخواهد داشت. زوج فرشاد فرجی و سیدجلال حسینی همچنان مورد اعتماد یحیی گل‌محمدی هستند و این بار هم در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت.

نکته جالب اینکه پرسپولیس در جناحین خط دفاعی هم بی‌تغییر به کارش ادامه می‌دهد و وحید امیری و مهدی شیری برای پست دفاع چپ و راست انتخاب شده‌اند. امیری با درخشش خود در این پست جایگاه ویژه‌ای کسب کرده و باید دید در مقابل مهاجمان نساجی چه خواهد کرد.

میلاد سرلک و رضا اسدی دو هافبک دفاعی پرسپولیس هستند و هنوز کمال کامیابی‌نیا آماده حضور در ترکیب اصلی نیست.

در سیستم ۴-۴-۲ خطی پرسپولیس، جلوتر از دو هافبک دفاعی، هافبک چپ و راست دیده می‌شوند که در این بازی امید عالیشاه و مهدی ترابی در این قسمت بازی خواهند کرد.

پرسپولیس در بازی با فولاد با یک مهاجم نوک و سایه به میدان رفت که البته در نیمه دوم با حضور پاکدل و آل‌کثیر قرمزها شرایط بهتری پیدا کردند و دو گل هم به ثمر رساندند.

حالا پاکدل دوباره از روی نیمکت کار را آغاز می‌کند و زوج مهدی عبدی و عیسی آل‌کثیر در خط حمله قرار می‌گیرند تا یحیی گل‌محمدی با تمام توان به استقبال حریف مازنی برود. به عبارت احتمالا تنها تغییر سرخپوشان خروج احسان پهلوان و حضور عیسی آل‌کثیر خواهد بود.

روی نیمکت پرسپولیس بوژیدار رادوشویچ، علیرضا ابراهیمی، علی نعمتی، سیامک نعمتی، سعید آقایی، کمال کامیابی‌نیا، محمد شریفی، احسان پهلوان و حامد پاکدل را در اختیار خواهد داشت.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

حامد لک
سیدجلال حسینی
امید عالیشاه
وحید امیری
مهدی ترابی
میلاد سرلک
مهدی عبدی
مهدی شیری
فرشاد فرجی
عیسی آل‌کثیر
رضا اسدی

کد خبر 634355

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha