بدون شک داشتن یک ویلای لوکس و زیبا جز رویاهای افراد بسیاری بوده است. برای رسیدن به این رویا جزئیات متعددی دخیل هستند. و شاید یکی از مهم‌ترین آن‌ها را بتوان طراحی ویلا نام برد. برای بسیاری از افراد که قصد خرید یک ویلا را دارند اولویت اصلی طراحی و ظاهر اولویت اول هست.

طراحی ویلا.jpg

ویلای مورد نظر ممکن است برای آخر هفته و تعطیلات خانواده باشد و یا برای اقامت دائمی. نکته‌ مشترک در تمامی این موارد این است که ساخت ویلا به سبکی که برای فرد و اعضای خانواده بهترین کاربری را داشته باشد می‌تواند سبب افزایش کیفیت زندگی شما شود.

ساخت ویلا یا خرید آن

زمانی که افراد تصمیم به خرید یک ویلا می‌گیرند، با دو گزینه برای این کار مواجه هستند. خرید ویلای آماده و از پیش‌ساخته‌شده و یا ساخت و طراحی ویلا بر اساس سلیقه و خواسته فرد.در این‌جا به این موضوع می‌پردازیم که چرا ساخت ویلا گزینه مناسب‌تری نسبت به خرید ویلای آماده است.

طراحی ویلا بر اساس خواسته و سلیقه شما

طراحی یک ویلا به شما این امکان را می‌دهد چیزی که همیشه در رویاهای خود برای ویلای شخصی‌تان در ذهن داشتید را به اجرا درآورید. شما در هنگام طراحی ویلا می‌توانید با دست باز، سبک مورد علاقه خود را انتخاب کنید. وجود سبک‌های  مختلف طراحی ویلا به شما این امکان را می‌دهد تا بر اساس خواسته قلبی خود از ویلا، مالک همان چیزی که انتظار آن را دارید شوید. از سبک‌های مدرن و کلاسیک گرفته تا تلفیقی و ایرانی؛ هر آن‌چه که شما در نظر داشته باشید هنگام ساخت ویلا لحاظ می‌شود. مشخص کردن مکان و اندازه قسمت‌های مختلف ویلا، به گونه‌ای که هیچ اینچی به هدر نرود، از هنر شرکت معماری استودیو قاف است. شما می‌توانید بخشی از خدمات و پروژه‌های مربوط به ساخت ویلا را در صفحه طراحی ویلا استودیو قاف مشاهده کنید.

طراحی و ساخت ویلا تصمیم بهتریست یا خرید ویلای آماده؟

مقرون به صرفه بودن طراحی ویلا

یک باور اشتباه برای افرادی که تصمیم به خرید ویلای آماده می‌گیرند، هزینه بالای ساخت ویلا است. این در حالی است که هزینه طراحی که شما پرداخت می‌کنید، در مقابل چیزی که دریافت می‌کنید، اصلا به چشم نمی‌آید.

از طرفی دیگر، زمانی که شما تصمیم به ساخت ویلای شخصی خود می‌گیرید، می‌توانید بر اساس نیاز خود بسیاری از مواردی که ممکن است در یک ویلای آماده ناگریز به پذیرش آن باشید، استفاده نکنید. طراحی ویلا بر اساس سلیقه و درخواست شما این امکان را فراهم می‌کند که از بسیاری موارد که موجب بالا رفتن هزینه نهایی می‌شود، صرفه‌جویی کنید. البته باید در نظر داشته باشید که این مورد نیز نیازمند تجربه و دانش تخصصی است. پس بهتر این است که کار را به کاردان آن بسپرید.

شرکت طراحی و ساخت ویلای استودیو قاف، با انجام پروژه‌های موفق و جذاب ساخت ویلا رضایت مشتریان بسیاری را در اقصی نکات ایران به دست آورده. طراحی با سبک‌های معماری مختلف بر اساس سلیقه مشتری و اجرای آن به زیباترین شکل ممکن و بهترین هزینه از موارد مشترکی است که در پروژه‌های طراحی ویلا که توسط شرکت معماری استودیو قاف انجام شده به چشم می‌خورد.

طراحی و ساخت ویلا تصمیم بهتریست یا خرید ویلای آماده؟

کیفیت بالای متریال و طراحی اصولی

کیفیت مواد اولیه از بالا تا پایین بازار تفاوت زیادی را دارد. در هنگام خرید یک ویلا به شکل آماده نخواهید دانست که متریال به‌کاررفته در ساخت ویلا چه کیفیتی دارند و در کدام سال از آینده باید منتظر تعمیر آن‌ها باشید. اما زمانی که ساخت ویلا زیر نظر شخص خودتان انجام شود، قطعا از کیفیت مواد استفاده‌شده آگاهی لازم را خواهید داشت و مناسب‌ترین آن را تهیه خواهید کرد. البته باید در نظر داشته باشید که برای تهیه این مواد اولیه نیز بایستی به شرکتی که در این زمینه که تجربه لازم را دارد اعتماد کنید. استفاده از تجربیات این شرکت‌ها علاوه بر این که موجب انتخاب بهترین گزینه برای شما می‌شود در زمانتان نیز صرفه‌جویی فراوانی می‌کند.

هماهنگی بین قسمت‌های مختلف ویلا

ویلا از دو محیط داخلی و خارجی ساخته شده است. محوطه بیرونی ویلا مکانی است که می‌توان در آن ذوق و سلیقه خلاقیت فراوانی در آن به خرج داد. از فضاهای سبز و درخت‌کاری و استخر گرفته تا ساخت باربیکیو و آب‌راهه.

محیط درونی ویلا نیز قسمتی است که در آن بایستی قسمت‌های مختلف: آشپزخانه، نشیمن، اتاق خواب، اتاق غذاخوری و ... را در نظر داشت و بهترین طراحی را در آن پیاده کرد. از توجه به نورپردازی گرفته تا جلوگیری از ایجاد پرتی در ویلا از موارد مهمی‌ است که اجرای آن‌ها در کنار هم تخصص بالایی را طلب می‌کند.

و در نهایت نمای بیرونی ویلا که نخستین چیزی است که دیگران از آن مشاهده می‌کنند. شناخت اصول مختلف معماری و زیبایی‌شناختی از موارد قابل توجه‌ای است که در طراحی یک نمای بیرونی زیبا از ویلا موثر است.

نکته قابل توجه در این موضوع این است که خرید ویلاهای آماده و از پیش‌ساخته‌شده این امکان را به شما نمی‌دهد به شکلی کاملا دقیق و دلخواهتان تمامی این عناصر را با یک‌دیگر هماهنگ کنید. هماهنگی بین این قسمت‌های مختلف تنها زمانی به دست می‌آید که شما طراحی و ساخت ویلای خود را از صفر به یک شرکت متخصص برون‌سپاری کنید.

چرا باید شرکت معماری استودیو قاف را برای طراحی ویلا انتخاب کنیم؟

شنیدن نام ویلا برای بسیاری از ما مساوی با مکانی آرام، برای گرفتن آرامش ذهن و تن است. داشتن این آرامش در شرایط امروز که استرس عنصری جدانشدنی از زندگی فردی ما شده است، اهمیت دوچندان پیدا می‌کند.

ما برای این‌که بتوانیم به خواسته و هدف نهایی خود از ساخت ویلا برسیم ضروری است که شرکت مناسبی را برای طراحی ویلا انتخاب کنیم. شرکت معماری استودیو قاف با بهره‌گیری از متخصصان این حوزه و تجربه سالیان متعدد در امر ساختن ویلا، خدمات طراحی و ساخت ویلا را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه‌تر از سایرین ارائه می‌دهد. هدف نهایی استودیو قاف رضایت مشتریان و به جا ماندن اثری درخور توجه است. اعتماد سازمان‌ها و اشخاص مختلف به تیم حرفه‌ای استودیو قاف نشان از موفقیت در این هدف می‌دهد.

اگر شما نیز جز افرادی هستید که به دنبال طراحی خاص، یونیک و حرفه‌ای در عین حال با کیفیت هستید پیشنهاد می‌کنیم با مراجعه به سایت studioghaaf.com  از این تیم حرفه‌ای مشاوره بگیرید و اطلاعات لازم را در این زمینه کسب کنید.

کد خبر 634241

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha