مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
۰ نفر

پسری جوان که دوستش را به خانه‌اش دعوت کرده بود، او را به قتل رساند. اما حالا مدعی است که نمی‌داند دلیل درگیری‌اش با دوستش چه بود.

قاتل

به‌گزارش همشهری آنلاین به نقل از روزنامه همشهری، بامداد دیروز ساکنان ساختمانی در غرب تهران برای اعتراض به صدای بلند موسیقی که از یکی از واحدها به گوش می‌رسید به مقابل این آپارتمان‌ رفتند.

پسر جوانی در را باز و با دیدن همسایه‌ها از آنها عذرخواهی کرد و گفت تا دقایقی دیگر صدای موسیقی را کم می‌کند. اما دقایقی بعد صدای فریاد و شکستن وسایل نیز به صدای موسیقی اضافه شد. این بار که همسایه‌ها به مقابل آپارتمان طبقه همکف رفتند، با صحنه هولناکی مواجه شدند. پسرجوان درحالی‌که چاقو به‌دست داشت و دستانش خون آلود بود در را باز کرد. کمی آنطرف‌تر و در آشپزخانه جسد غرق در خون مردی افتاده بود. همسایه‌ها با دیدن این صحنه وحشت زده به پلیس و اورژانس زنگ زدند. طولی نکشید که مأموران کلانتری در محل حادثه حضور یافتند و مشخص شد مردی که در آشپزخانه افتاده بود، جانش را از دست داده است. ساعت حدود ۳ بامداد بود و مأموران گزارش این جنایت را به قاضی حبیب‌الله صادقی کشیک جنایی تهران، مخابره کردند. با حضور تیم جنایی در آپارتمان مورد نظر معلوم شد که مقتول متولد سال ۵۶ و مهمان خانه قاتل (پسر جوان) بوده است. عامل این جنایت که رفتارهای عجیبی داشت دستگیر شد اما به‌دلیل مصرف بیش از حد مشروبات الکلی قادر به صحبت کردن نبود. در این شرایط بازپرس جنایی دستور انتقال جسد مقتول به پزشکی قانونی و بازداشت عامل جنایت را صادر کرد.
 

اقرار به قتل دوست

متهم به قتل که او نیز متولد سال ۵۶ است چند ساعت بعد وقتی به حالت عادی بازگشت به ارتکاب جنایت اقرار کرد و گفت که مقتول دوست و همکارش بوده است. وی توضیح داد: تا ساعت ۱۰شب سرکار بودم و وقتی به خانه برگشتم، دوستم (مقتول) را به خانه‌ام دعوت کردم. حتی شام هم از رستوران سفارش دادم و حدود ۱۱شب بود که دوستم به خانه‌ام آمد. قبل از آمدن دوستم، ‌مشروبات الکلی مصرف کرده بودم که با آمدن او مهمانی دو نفره‌مان را شروع کردیم و من باردیگر مشروب مصرف کردم. فکر می‌کنم در مصرف مشروبات زیاده روی کردم چون از لحظاتی بعد دیگر کنترلم را از دست دادم و هوشیار نبودم. اصلا نمی‌فهمیدم در اطرافم چه می‌گذرد. حتی یادم نیست که همسایه‌ها چه ساعتی به مقابل خانه‌ام آمدند و تذکر دادند که صدای موسیقی را کم کنم. وی ادامه داد: نمی‌دانم چه شد که درگیری میان من و دوستم شروع شد، حتی یادم نیست که دعوا بر سر چه بود، فقط تصاویر مبهمی در خاطرم مانده است. حتی نمی‌دانم کی و به چه دلیل به سمت آشپزخانه رفتم و چاقویی برداشتم و با آن به دوست صمیمی‌ام ضرباتی زدم. حالا که به‌خودم آمده‌ام به‌شدت پشیمانم. اصلا قصد کشتن دوستم را نداشتم. همه‌چیز کاملا اتفاقی رخ داد و تنها دلیلش مصرف بیش از حد مشروبات الکلی بود که موجب شد مغزم برای چند ساعت از کار بیفتد. با اعتراف متهم، بازپرس جنایی برای او قرار قانونی صادر کرد و متهم به قتل برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

کد خبر 634189

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha