مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
۰ نفر

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از به صدا درآمدن آژیر پیک ششم کرونا در گیلان با نارنجی شدن دو شهر رودبار و رودسر خبر داد.

رنگ بندی کرونایی مازندران 4 آبان

«فردین مهرابیان» سخنگوی دانشگاه علوم پرشکی گیلان به همشهری آنلاین گفت: بر اساس تازه‌ترین ارزیابی نرم افزار ماسک و ارزیابی وزارت خانه از تعداد بیماران بستری و پذیرش شده در استانها، دو شهر رودسر و رودبار در گیلان با افزایش بستری بیماران، بار دیگر در وضعیت نارنجی قرار گرفتند.

 مهرابیان با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته ۵۰ نفر بستری جدید در بیمارستانهای گیلان داشتیم افزود: در حال حاضر ۳۴۹ نفر بیمار مبتلا به کرونا در مراکزدرمانی استان بستری هستند که ۷۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند.

 سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید به اینکه شهرهای گیلان در وضعیت شکننده کرونا قرار دارند، اضافه کرد: با ادامه بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ستاد ملی کرونا، بازگشت دیگر شهرهای گیلان به وضعیت نارنجی کرونا و ورود به پیک ششم کرونا دور از ذهن نیست.

مهرابیان با اشاره به اینکه دو شهر املش و رضوانشهر نیز از وضعیت آبی کرونا خارج و زرد شده‌اند، افزود: در حال حاضر بر اساس ارزیابی نرم افزار ماسک، شهرستان‌های املش، سیاهکل، لنگرود، لاهیجان، آستانه اشرفیه، رشت، خمام، شفت، صومعه سرا، فومن، بندرانزلی، تالش، آستارا، رضوانشهر و املش فعلا در وضعیت زرد کرونا قرار دارند.

کد خبر 634041

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha