مدیرکل حوزه شهردارتهران گفت: هفتاد درصد مدیران زیر سن ۴۵ سال در دوره جدید مدیریت شهری منصوب شدند.

محمدعلی نژاد

به گزارش همشهری‌آنلاین، سجاد محمد علی نژاد تاکید بر جوان گرایی در دوره جدید مدیریت شهری تهران، اظهار کرد: در این دوره با کمک و همفکری کانون ارزیابی تخصصی مدیران، تمامی انتصابات اخیر با رویکردهای جدید و در چارچوب انتخاب مدیران ارشد شهری صورت گرفته و بر اساس آمارهای موجود این رویکردها به نحوی بوده که علاوه بر کاهش سن از افراد داری تخصص های بالاتر استفاده شود.

او ادامه داد: کاهش سن مدیران یکی از ویژگی‌های انتصابات این دوره است به نحوی که انتصاب هفتاد درصدی مدیران زیر سن ۴۵ سال (انتصاب سه و نیم برابری دهه‌ی شصتی‌ها در مقایسه با ادوار پیشین مدیریت شهری) را در این دوره شاهد هستیم.

مدیرکل حوزه شهرداری تهران تصریح کرد: از دیگر ویژگی‌های شاخص کانون ارزیابان در این دوره، انتصاب ۹۷ درصدی مدیران شهرداری تهران از میان افراد دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری به نسبت ادوار گذشته است که بر تخصصی بودن نقش این کانون صحه می‌گذارد.

محمدعلی نژاد خاطرنشان کرد: بر اساس آمار و ارقام اعلام شده توسط کانون ارزیابی تخصصی مدیران، مدرک، تخصص گرایی و جوان گرایی از مهمترین دغدغه‌های این کانون به حساب آمده و افراد مورد تایید این کانون از کارایی‌های لازم برخوردار هستند.

کد خبر 633966

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha