فیلم علمی‌تخیلی «تل‌ماسه» با وجود اکران همزمان آنلاین عملکرد خوبی در سینماها داشت.

فیلم «تل‌ماسه»

به گزارش همشهری آنلاین، مهر به نقل از ورایتی نوشت: انتظار می‌رود فیلم «تل‌ماسه» ساخته شرکت‌های وارنر برادرز و لجندری تا پایان امروز فروش آخر هفته افتتاحیه خود را به ۳۳ میلیون دلار برساند و در صدر باکس آفیس آمریکای شمالی قرار بگیرد.

اقتباس این استودیوها از رمان علمی‌تخیلی محبوب فرنک هربرت توانست جمعه در روز افتتاحیه خود ۱۷.۵ میلیون دلار بفروشد. خوش‌بینانه‌ترین تخمین‌ها حاکی از فروش بیش از ۳۹ میلیون دلاری تا پایان یکشنبه هستند.

«تل‌ماسه» تا به حال نقدهای مثبتی دریافت کرده و توانسته پاسخ خوبی هم از مخاطبان بگیرد. این فیلم هم‌زمان در سرویس استریمینگ اچ‌بی‌او مکس هم اکران شده که بخشی از استراتژی جدید استودیوها در دوران پاندمی است.

با وجود اینکه تصمیم اکران فیلم به صورت آنلاین ممکن است اثری منفی روی فروش باکس آفیسی آن داشته باشد، آن سارنوف رییس هیات مدیره شرکت وارنرمیدیا گفت استودیو در تصمیم خود برای ساختن دنباله فیلم، ارقام بازدید آنلاین آن را هم در نظر خواهد گرفت.

«تل‌ماسه» پیش از اکران در پرده‌های آمریکای شمالی توانسته بود ۱۳۰ میلیون دلار از بازارهای بین‌المللی کسب کند.

تخمین زده می‌شود «ران اشتباه رفته» که دیگر اکران اول بزرگ آخر هفته بود، در پایان آخر هفته در رتبه پنجم باکس آفیس قرار بگیرد. این فیلم انیمیشن محصول دیزنی روز جمعه ۲.۳ میلیون دلار فروخت و انتظار می‌رود تا پایان امروز فروش آن از ۷ میلیون دلار بگذرد.

تا پایان یکشنبه «هالووین می‌کشد» که هفته قبل هم عملکرد خوبی داشت با بیش از ۱۴ میلیون دلار فروش در رتبه دوم جا خواهد گرفت. «زمانی برای مردن نیست» که آخرین نقش‌آفرینی دنیل کریگ در قالب شخصیت جیمز باند است با فروش تخمینی حدود ۱۲ میلیون دلار سوم خواهد شد و مجموع فروش خود در آمریکای شمالی را به ۱۲۰ میلیون دلار خواهد رساند.

در نهایت جدیدترین قسمت «ونوم» هم چهارم خواهد شد و تخمین زده می‌شود این فیلم مارول بتواند با ۲.۴۳ میلیون دلار فروشی که جمعه داشت، تا پایان امروز فروش کل داخلی خود را به ۱۸۱.۵ میلیون دلار برساند.

کد خبر 633787

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha