احمد وحیدی گفت: کسی که در راه خدا و برای خلق خدا کار می کند اگر توهین بشنود و سیلی هم بخورد برایش اهمیت نداردو ترس به دلش راه نمی‌دهد. آذربایجان غربی استان مهمی است، شیعه و سنی و کُرد و ترک، آشوری و ارمنی در این استان همگی درکنارهم ایستاده اند و فریب دشمن را نخورده اند

وزیر کشور: کسی که در راه خدا کار می کند، سیلی هم بخورد برایش اهمیت ندارد

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایلنا، احمد وحیدی، وزیر کشور در مراسم تکریم و معارفه استاندار آذربایجان غربی بیان کرد: استاندار قدیم  به خوبی  پی برده بودند که خدمت به خلق الهی بهترین شیوه و مکتب است و تلاش های زیادی انجام دادند و دوران مسئولیت  خود را وقف مردم استان کردند.

وی افزود: بغض شهریاری حکایت از  شوق مردمداری وی دارد، باید  به جمهوری اسلامی که چنین کارگزارانی در بین خود دارد تبریک گفت.

وحیدی ادامه داد: کسی که در راه خدا و برای خلق خدا کار می کند اگر توهین  بشنود و سیلی هم بخورد برایش اهمیت نداردو ترس به دلش راه نمی‌دهد.

وزیر کشور افزود: آذربایجان غربی استان مهمی است، شیعه و سنی و کُرد و ترک، آشوری و ارمنی در این استان همگی درکنارهم ایستاده اند و فریب دشمن را نخورده اند.

وی افزود:این استان از حیث تعامل و انجسام و زندگی مسالمت آمیز اقوام و مذاهب و سلایق یک الگوی بسیار ارزشمند برای تمام کشور است.

وحیدی ادامه داد:  معتمدیان نیز همچون  شهریاری به موضوعات روابط خارجی بسیار اشرافیت دارند، ان شاءلله از ظرفیت هم مرزی با سه کشور همسایه نهایت استفاده را خواهند برد.

وی در خاتمه اظهارامیدواری کرد که با تجارب ارزشمند محمد صادق معتمدیان استاندار جدید و همکاری تمام مسئولان  فصل نویی در حرکت های این استان شروع شود شاهد تحول در آذربایجان غربی باشیم

کد خبر 633693

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha