محصول جدید شرکت مدیران خودرو، آریزو ۵ توربو جدید که حتی قبل از عرضه نیز با استقبال اصحاب رسانه و مشتریان مواجه گردید، سوم آبان ماه ساعت ۱۲ ظهر به صورت آنلاین رونمایی می گردد. این رونمایی آنلاین از طریق وبسایت رسمی آن شرکت و همچنین اکانت رسمی اینستاگرام شرکت مدیران خودرو قابل مشاهده می باشد.

result-800X600.jpg

خودرو آریزو ۵ جدید، نسل سوم خودرو آریزو  ۵می باشد که با طراحی بدنه اسپرت با جلو پنجره طرح کهکشانی و رینگهای اسپرت با طرح جدید عرضه می گردد. از تغییرات فنی می توان به ارتقاء گیربکس به CVT ۹ سرعته اشاره نمود که ضمن کاهش صدای داخل خودرو، شتاب بالاتر و مصرف سوخت کمتری را برای خودرو در کنار موتور پر توان ۱۵۰۰ سی سی توربو با ۱۴۷ اسب بخار قدرت و گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر را برای آن خودرو فراهم می آورد.  طراحی داخل کابین کاملا به روز شده است، استفاده از متریالی با طرح چرم و فیبرکربن حال و هوای اسپرت و جوان پسند به نسل جدید آریزو ۵ بخشیده است. ترکیبی از کلیدهای جدید با طرح پیانویی و دکمه های تاچ سیستم ایرکاندیشن علاوه بر راحتی استفاده ظاهری مدرن را در کنار خروجی افقی خطی سیستم ایرکاندیشن برای خودرو ایجاد کرده است.

استفاده از فرمان برقی  با طراحی جدید، ترمز دستی برقی و اتوهلد ضمن بهبود سطح آپشنهای رفاهی خودرو، رانندگی امن و راحتی را برای مالک خودرو به ارمغان می آورد. در نهایت ترکیب دیسپلی ۸ اینچ جدید که مجهز به GPS نیز می باشد، علاوه بر راحتی در استفاده در مقایسه با نسلهای قبل، امکان کنترل سیستم ایرکاندیشن و مشاهده تصاویر گوشی تلفن همراه بر روی نمایشگر خودرو را نیز امکان پذیر می نماید.

جهت مشاهده آنلاین رونمایی خودرو آریزو ۵ توربو به لینک زیر و یا صفحه رسمی اینستاگرام شرکت مدیران خودرو مراجعه فرمایید.

https://mvmco.org/arrizo۵/

کد خبر 633691

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha