رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور تاکید کرد: از حضور کارمندانی که تا فردا اول آبان ماه حداقل یک دُز واکسن را دریافت نکردند، جلوگیری شود.

حضور کارمندان ادارات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از واحد مرکزی خبر، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در بخشنامه‌ای به تمام دستگاه‌های اجرایی به استثنای نیروهای مسلح تاکید کرد از حضور کارمندانی که تا فردا اول آبان ماه حداقل یک دُز واکسن را دریافت نکردند، جلوگیری شود.

به موجب این بخشنامه، با توجه به بهبود شرایط واکسیناسیون در کشور، بخشنامۀ شمارۀ ۳۷۴۸۹۹ مورخ ۲۷‏/۸‏/۱۳۹۹ این سازمان لغو می‌شود و ضروری است همۀ کارمندان دستگاه‌های اجرایی و ادارات از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ در محل کار خود حضور منظم داشته باشند.

بند سوم این بخشنامه تمام دستگاه‌های اجرایی و اداراه‌ها را ملزم به پیگیری جدی امر واکسیناسیون کارمندان خود و خانوادۀ ایشان و کارمندان را مکلف به دریافت واکسن در راستای تحقق ایمنی‌سازی جمعی کرده است.

به موجب این بخشنامه از روز شنبه اول آبان‌ماه، لازم است دستگاه‌ها از حضور کارمندانی که حداقل یک دوز واکسن دریافت ننموده‌اند در محل کار جلوگیری کنند و در مورد کارمندانی که بدون دریافت واکسن در محل کار حضور می‌یابند (به جز مواردی که به تجویز پزشک، دریافت واکسن زیان‌بار تشخیص داده شود)، مطابق جزء (الف) بند (۱) مصوبات سی‌وسومین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به تاریخ ۲۵‏/۵‏/۱۳۹۹ و بخشنامۀ شمارۀ ۲۹۰۸۲۳ مورخ ۵‏/۶‏/۱۳۹۹ این سازمان اقدام کنند.

در پایان این بخشنامه تأکید شده است؛ با توجه به تنوع سویه‌های ویروس کرونا، رعایت پروتکل‌های بهداشتی (استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی)، کماکان برای تمام کارمندان الزامی است و این بخشنامه نباید تلقی به عادی‌انگاری شرایط شود.

کد خبر 633508

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • US ۰۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    3 3
    کسانیکه واکسن نزدند یعنی افرادی هستند ناقل بیماری و جان دیگران برایشان مهم نیست اینطور افراد باید اخراج بشن