امروز خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه ساعت یک بامداد امروز شهرداری ناحیه یک منطقه ۲ تهران درب ساختمان بورس تهران را پلمب کرده است. ساعتی پیش سرپرست شرکت بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: درب اصلی ساختمان بورس تهران باز است و عبور و مرور کارکنان و افراد به راحتی و طبق روال عادی صورت می‌گیرد.

ساختمان بورس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس پیگیری ها  حاکی از آن است که فقط درب پارکینگ ساختمان جدید بورس تهران در سعادت‌آباد پلمب شده است. 

یک مقام مسئول به فارس گفت: فقط درب ورود و خروج پارکینگ ساختمان بورس تهران در خیابان ۱۳ غربی توسط شهرداری پلمب شده است و درب اصلی ساختمان در بلوار قیصر امین‌پور باز است و رفت و آمد کارکنان و ارباب رجوع به روال عادی ادامه دارد. 

وی تصریح کرد: طبق آنچه در فضای مجازی اعلام شده است، این پلمب به علت اختلاف در موضوع ماده ۱۰۰ و بدهی شرکت بورس اوراق بهادار تهران به شهرداری بابت ماده ۱۰۰ بوده است. 

این منبع آگاه افزود: شب گذشته حدود ساعت ۳۰ دقیقه بامداد درب پارکینگ ساختمان اصلی بورس تهران به وسیله بلوک‌های بتنی مسدود شد اما در حال مذاکره برای قسط‌بندی بدهی هستیم و قطعا این مشکل رفع می‌شود. 

وی تأکید کرد: بسته شدن درب پارکینگ بورس تهران هیچ تأثیری بر فعالیت‌های بورس و معاملات ندارد. 

در این‌باره، رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران ‌در توئیتی نوشت: ‌بورس تهران پلمب نشده است، ‏«درب پارکینگ مدیران» بورس به دلیل بدهی هزار میلیاردی به شهرداری تهران به صورت موقت پلمب شده است، درب ورودی تالار عمومی روی مردم باز است، این عوارض قانونی است و شهرداری درباره حق مردم و اموال بیت‌المال با کسی تعارف ندارد.

ساعتی پیش سرپرست شرکت بورس تهران گفت: با مذاکره‌ای که با شهرداری داشتیم درب پارکینگ بورس تهران فک پلمب شد.

محمود گودرزی به واحد مرکزی خبر گفت: امروز شهرداری منطقه ۲، درب پارکینگ ساختمان بورس تهران را پلمب کرد، اما این مشکل برطرف و فک پلمب انجام شد ضمن اینکه این موضوع به معاملات ربطی ندارد و خللی در آن ایجاد نمی‌کند و شنبه معاملات بورس و اوراق بهادار مانند گذشته انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ساختمان بورس تهران در اوایل دهه ۹۰، ساخته شد افزود: در زمان ساخت ساختمان بورس تهران در سعادت آباد، قرار شد ۱۰ طبقه اداری و ۷ طبقه زیر زمین ساختمان ساخته شود.

سرپرست شرکت بورس و اوراق بهادار تهران ادامه داد: شهرداری منطقه ۲، شرکت بورس تهران را ملکی تجاری و دارای کسری پارکینگ قلمداد می‌کند 

وی گفت: در ابتدای سال ۹۹، رای کمیسیون ماده ۱۰۰ درباره مشاعات ساختمان بورس صادر شد و در دیوان عدالت اداری پیگیری‌ها صورت گرفت، اما رای به نفع بورس تهران صادر نشد.

گودرزی بیان کرد: بدهی شرکت بورس تهران ۴۸۶ میلیارد تومان بوده است که درحال مذاکره با شهرداری هستیم و تلاش می‌کنیم با مذاکره پایان کار ساختمان شرکت بورس را اخذ کنیم.

کد خبر 633420

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha