یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۳:۱۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: کیومرث طهماسبی‌نسب، مدیر کل روابط عمومی سازمان صدا و سیما با حکم ضرغامی به ریاست مرکز موسیقی و سرود این ارگان منصوب شد.

به گزارش همشهری آنلاین بعد از کناره گیری کرم‌رضا پیریایی از سمت ریاست مرکز موسیقی و سرود صدا و سیما ،«کیومرث طهماسبی‌نسب» که در دوره مدیریت صوفی بر مرکز موسیقی، قائم مقامی وی را عهده دار بود  به جای پیریایی ریاست مرکز موسیقی را بر عهده گرفت.

طهماسبی نسب، کار خود در صدا و سیما را با گروه تفسیر و برنامه های سیاسی معاونت سیاسی آغاز کرد و پس از آن به عنوان مدیرکل صدا و سیما در مراکز چهار محال و بختیاری، فارس، یزد و سیستان و بلوچستان فعالیت کرد.

 طهماسبی نسب همچنین در زمان مدیریت صدا و سیمای مرکز فارس موفق شد این مرکز را در جشنواره تولیدات استانی (سال 80 در ارومیه) به مقام برترین برترین ها برساند.

وی پس از آن مدیریت دفتر صدا و سیما در کشورهای مشترک المنافع را برعهده گرفت.

مراسم تودیع و معارفه این دو مدیر قرار است فردا، دوشنبه 25 شهریور ، با حضور ضرغامی، رئیس سازمان صدا و سیما برگزار شود.

ریاست مرکز موسیقی و سرود سازمان صداو سیما شرح وظایف بسیار ایده‌آلی دارد.[آشنایی با مرکز موسیقی سازمان صدا و سیما] اما به نظر می‌رسد به دلیل ساختار گسترده این رسانه و نیاز تمامی شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی به موسیقی ، متمرکز ساخت سیاست‌های تمامی این شبکه‌ها با تصمیمات و مصوبات مرکز موسیقی این نهاد فراگیر امری غیر ممکن باشد.

کد خبر 63333

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز