مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸
۰ نفر

لامپ رشد گیاه عبارت از یک منبع نور مصنوعی که باعث تحریک رشد اپتیمم گیاهان از طریق ساطع کردن طیف الکترومغناطیس مطلوب برای فتوسنتز گیاه می شود.

قیمت لامپ رشد گیاه ارزان1.jpg

پیشنهاد می شود قبل از خرید لامپ رشد گیاه ارزان این متن را مطالعه نموده و سپس با آگاهی کامل از قیمت لامپ رشد گیاه وارد محصولات ایران گرولایت شده و لامپ رشد گیاه مد نظر خود را سفارش دهید! متاسفانه این روزها قیمت ملاک مهمی، برای تمامی خریداران در هر زمینه ای شده است؛ ولی باید دانست خرید لامپ رشد گیاه ارزان حتی در دیجی کالا به قیمت اینکه گیاهانمان به مرور از بین خواهند رفت هیچ فایده ای ندارد! اکثر لامپ های رشد گیاه ای که با هزینه های بسیار پایین بفروش می رسند تقلبی بوده و توان واقعیشان قید نمی شود، در واقع یک توان بالای دروغین به خریدار گفته می شود.

قبل از خرید لامپ رشد گیاه ارزان از این موارد آگاهی کامل کسب نماید:

  • طیف نوری گیاهان مختلف در فرایندی علمی بر طبق اصول کشاورزی بدست می آید. پس ابتدا بوسیله دستگاه های آزمایشی متوجه آن شوید که آیا هزینه ای که پرداخت میکنید، برای لامپی با طیف مخصوص رشد گیاه باشد نه با اصول الکترونیکی بازاری. برای این مهم تمامی دستگاه های آزمایشگاهی در شرکت ایران گرولایت موجود در خدمت شما می باشد.
  • متاسفانه در ایران با کنار هم گذاشتن یک سری ال ای دی های قرمز و آبی معمولی ادعای ساخت لامپ رشد گیاه را دارند که این مورد کاملاً دور از منطق است.
  • برای اطمینان در هنگام خرید لامپ رشد گیاه ارزان ابتدا از اطلاعات فروشنده در زمینه لامپ رشد گیاه مطلع شده و سپس درخواست نمائید بوسیله دستگاه های پیشرفته طیف مورد نیاز گیاهانتان را به شما نمایش دهند.
  • لوکس و لومن نوری اطلاعات منسوخ شده ای می باشد که در ایران برای فروش لامپ های غیر استاندارد مورد استفاده قرار میگیرد نیاز نوری گیاه با مقدار پار نوری مورد سنجش است که این دستگاه داخل شرکت ایران گرولایت موجود می باشد.
  • استفاده از توان های دروغین و کذب در ایران شکل گرفته است و متاسفانه هر لامپ را بدون استفاده از ال ای دی و ترانس استاندارد با قابلیت ۳ وات به اسم ال ای دی ۳ وات به فروش می رسانند.
  • توجه داشته باشید وقتی می توان گفت یک ال ای دی با توان ۳ وات است که ابتدا از ال ای دی چیپ ۴۵ میل و سپس از ترانس حداقل ۶۰۰ میلی آمپر تا ۹۰۰ میلی آمپر استفاده شده باشد که متاسفانه این مورد نیز در بازار ایران رعایت نمی شود.
  • برای اطمینان از فروشنده تقاضا نمائید ترانسی را به شما نمایش دهد که بر روی آن تعداد ال ای دی استفاده شده در یک لامپ و مقدار جریان حداقل ۶۵۰ میلی آمپر تا ۹۰۰ میلی آمپر درج شده باشد.
  • نکته مهم اینجاست که وقتی از ال ای دی با توان ۳ وات استفاده شود درجه حرارت بالا رفته و حتماً باید از سیستم فن و خنک کننده حرفه ای در آن استفاده شود و در غیر این صورت طول عمر ال ای دی بسیار کاهش می یابد و پس از مدت بسیار کوتاهی دچار افت نوری می شود.

لامپ رشد گیاه چیست ؟

قیمت لامپ رشد گیاه ارزان با توجه به ناکارآمد بودن آن باز هم زیاد است؛ بنابراین خرید از یک شرکت تخصصی در این زمینه که دارای شماره ی ثبت با گارانتی معتبر است را پیشنهاد می نماییم. شرکت پرتو رشد نوین با نام تجاری ایران گرولایت نزدیک به ده سال است که بصورت کاملا تخصصی فعالیت خود را در زمینه تولید انواع لامپ رشد گیاه در ایران آغاز نمود است. و با گارانتی نمودن پنج ساله محصولات شرکت خود این ضمانت را به تمامی خریداران می دهند، هزینه ای که جهت لامپ رشد گیاه خود می پردازند هدر نرفته و به آن میزان از رویش مطلوب گیاه خود خواهند رسید.

پس نکته ی مهمی که باید توجه داشته باشید این است که خرید لامپ رشد گیاه ارزان و قیمت لامپ رشد گیاه نباید تنها دغدغه ی شما باشد. زیرا متاسفانه بسیاری افراد لامپ هایی تقلبی که فقط صرفا دارای ظاهری مشابه با لامپ مخصوص رشد گیاه دارد را تولید نموده و به نام لامپ مخصوص رشد گیاه اصلی و واقعی به فروش می رسانند.

برای خرید لامپ رشد گیاه، به دلیل وجود لامپ های رشد تقلبی فقط به شرکت معتبر رجوع نمایید. با توجه به تنوع برندها، قیمت و خرید لامپ رشد گیاه استاندارد بسیار حائز اهمیت می باشد. با انتخاب برند ایران گرولایت در کمال اطمینان خرید لامپ رشد گیاه خود را انجام دهید؛ زیرا محصولات ایران گرولایت هم از لحاظ استاندارد و هم از لحاظ قیمت لامپ رشد گیاه ارزان بسیار گزینه ی مناسبی می باشد.

قیمت و خرید گروباکس

ویژگی های گروباکس ایران گرولایت

  • پارچه استفاده شده در این گروباکس واتر پروف (ضد آب) است.
  • جهت مشاهده فضای داخل گروباکس بدون نیاز به باز نمودن درب آن، پنجره ای از جنس سلفون بسیار ضخیم، تعبیه شده است.
  • تعبیه دریچه جهت نصب فیلتر کربن و تهویه مناسب هوای داخل گروباکس.
  • پارچه رفلکتور گرو باکس تا ۹۸ % نور را منعکس می نماید.
  • قابلیت نصب نمودن انواع لامپ رشد گیاه تا وزن ۸۰ الی ۱۰۰ کیلو گرم را دارا می باشد.
  • توجه داشته باشید برای خرید گروباکس ایران گرولایت، قیمت آن فقط بر اساس سایز متغییر بوده و تمامی ویژگی ها در تمامی سایز ها حفظ شده است!

لامپ رشد گیاه چیست ؟

در ساخت گروباکس شرکت ایران گرولایت استحکام اسکلت آن در نظر گرفته شده است؛ بصورتی که این گروباکس قابلیت نگه داری تا وزن ۱۰۰ kg الی ۲۰۰ kg  را دارد. همچنین برای دوخت چادر این گروباکس از پارچه مایلار با کیفیت، که نور را به هیچ عنوان از خود عبور نمی دهد استفاده شده است. جهت مشاهده قیمت و خرید گروباکس حرفه ای کلیک نمایید.

نحوه ی اسمبل نمودن گروباکس

به دلیل حجم و ابعاد بزرگ گروباکس و سهولت در حمل و نقل، گروباکس ها بصورت پیش ساخته بفروش می رسند. قابل ذکر می باشد که با توجه ویدئو آموزشی که وجود دارد اسمبل نمودن آن بسیار ساده است. جهت مشاهده ویدئو به سایت ایران گرولایت مراجعه نمایید. در اینجا توضیح مختصری در زمینه نحوه ی اسمبل کردن گروباکس خواهیم داد. ابتدا باید ستون وسط گروباکس را، که به شکل بعلاوه است روی زمین به هم متصل نمایید. لوله ها بصورت رزوه و مهره بوده و اتصال آنها به یکدیگر بسیار ساده و آسان است. برای نصب سقف گروباکس چهار ستون دوبل وجود دارد که با پیچ به سایر ستونها متصل می شود. (پیچها و مهره ها همراه گروباکس می باشد) در ابتدای کار پیچ های سقف را، کمی شل بسته و در انتها آنها را محکم نمایید. پس از بستن ستون های سقف، ستون های کناری گروباکس را متصل نمایید. کف گروباکس همانند سقف آن ستون میانی نداشته و فقط اسکلت محیطی دارد. برای اتصال ستون های دیواره کناری گروباکس دو روزنه در وسط ستون کف، قرار دارد.  تمامی ستون های دیواره را نصب نموده سپس سقفی که از قبل آن را اسمبل نموده اید روی دیواره ها قرار داده و با پیچ به هم متصل نمایید.

زمانی که اسکلت گروباکس را بهم متصل نمودید و از محکم بودن پیچ ها و صحت اتصالات اطمینان کسب نمودید چادر رشد را روی اسکت کشیده و کار نصب را به اتمام برسانید.

کد خبر 633186

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha