سه‌شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
۰ نفر

فیلم «محمد رسول الله (ص)» ساخته مجید مجیدی به مناسبت هفته وحدت در آستانه سالروز میلاد پیامبر(ص) از شبکه آی فیلم پخش می‌شود.

فیلم «محمد رسول‌الله(ص)

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط‌ عمومی شبکه آی‌فیلم، فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» پنجشنبه، ۲۹ مهر ماه ساعت ۲۲ از کانال فارسی این شبکه روی آنتن می‌رود.

این فیلم که به روایت تاریخیِ وقایع پیش از تولد پیامبر اسلام تا دوازده‌سالگی ایشان می‌پردازد، در زمان ساخت و اکران با واکنش‌های موافق و مخالف جهانی بسیاری روبه‌رو شد.

«محمد رسول‌الله(ص)» را مجید مجیدی در سال‌های ۸۹ تا ۹۳ و با همراهی چهره‌های بین‌المللی کارگردانی کرد. ویتوریو استورارو، ای. آر. رحمان، میلژن کرکا کلژاکویچ، مایکل اوکانر و اسکات ای. اندرسون از مهم‌ترین سینماگران مطرح حاضر در تیم تولید این فیلم سینمایی بودند.

فیلم «محمد رسول الله» در شهرک سینمایی پیامبر اعظم که در ۵۵ کیلومتری شهر قم قرار دارد، ساخته شد. علیرضا شجاع نوری در نقش عبدالمطلب، مهدی پاکدل در نقش ابوطالب، محسن تنابنده در نقش ساموئل، مینا ساداتی در نقش آمنه بنت وهب، ساره بیات در نقش حلیمه سعدیه، داریوش فرهنگ در نقش ابوسفیان، رعنا آزادی‌ور در نقش ام‌جمیل، نسرین نصرتی در نقش برکه، حمیدرضا تاج دولت در نقش حمزه ازجمله بازیگران فیلم مجید مجیدی هستند.

فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله(ص)» از شبکه آی فیلم جمعه، ۳۰ مهر ماه در ساعت‌های ۰۶:۰۰ و ۱۴:۰۰ بازپخش می‌شود.

کد خبر 633023

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha