مجموع نظرات: ۹
چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
۰ نفر

انتخاب خودرو یکی از انتخاب هاییست که افراد می بایست تمام جوانب انتخاب همراه خود را در نظر داشته باشند و برای این انتخاب گزینه های زیادی را پیشرو دارند در این اینجا ما قصد داریم تا ۷  دلیل مهم برای انتخاب خودرو ایکس۲۲ پرو را بیان کنیم.

image-20211018170741-1.jpeg

خودرو ایکس ۲۲ پرو نسخه جدید خودرو محبوب مدیران خودرو، ایکس۲۲ است که این شرکت قصد دارد این خودرو را در پاییز امسال رونمایی کند و با تغییرات جدیدی همراه شده است. اما هفت دلیل برای خرید این خودرو:

طراحی جذاب

همیشه در انتخاب خودرو اولین موردی که توجه همه را به خود جلب میکند ظاهر خودروست. خودرو ایکس۲۲ پرو با طراحی جدید و مدرن خود می تواند  نظر مشتریان جوان را به خود جلب کند و با طراحی جذاب خود در جلو پنجره و چراغ ها، ظاهری اسپرت را ارائه دهد و حرفی برای گفتن داشته باشد. از طرفی چراغ های پر قدرت با طراحی جدید هم به ایجاد این حس کمک بسیاری کرده و توانسته به ارتقای جذابیت ظاهر خودرو کمک بسیاری کند .

مانیتور بزرگ و دوست داشتنی

از ظاهر که بگذریم رانندگان بیشتر زمان خود را درون خودرو سپری می کنند و داشتن طراحی داخلی زیبا یکی از دلایل مهم برای انتخاب خودروست. طراحی جدید داشبورد ایکس ۲۲ پرو با یک مانیتور بزرگ ۹ اینچی که دسترسی راحت تر را برای راننده به ارمغان آورده پیشنهادیست که در سایر خودرو های هم رده کمتر دیده می شود. یکی دیگر از قابلیت های پر استفاده این مانیتور قابلیت اتصال تلفن همراه به مانیتور است و امکان نمایش برنامه های پر استفاده گوشی را به شما خواهد داد.

۷ دلیلی که باید ایکس۲۲ پرو را انتخاب کنیم

رانندگی نرم تر

دلیل سوم انتخاب ایکس۲۲ پرو تکنولوژی استفاده شده در این خودروست. ایکس۲۲ پرو به آسایش رانندگان در حین رانندگی بسیار کمک کرده و بساری از امکانات رفاهی راننده را فراهم کرده است. در رانندگی با این خودرو شاید اولین چیزی که نظر شما را به خود جلب کند فرمان برقی این خودروست. فرمان برقی EPS ایکس ۲۲ پرو زمانی که در سرعت های پایین و هنگام پارک کردن به نیروی زیادی نیاز دارید، این نیرو را برای راننده فراهم کرده تا فشار اضافی به دست وارد نکند. از طرف دیگر، در سرعت های بالا که برای ایمنی بیشتر، نیاز به کنترل بیشتر و سنگین تر شدن فرمان است، این نیرو را کاهش می دهد. همچنین به دلیل هدایت فرمان برقی با سیستم نرم افزاری، دقت، اعتدال و حساسیت فرمان به مراتب بالا می رود.

آسایش در رانندگی

یکی دیگر از قابلیت های بسیار کارآمد در این خودرو سیستم اتوهلد است. اتوهلد ایکس۲۲ پرو نهایت آسایش و البته امنیت را برای راننده به ارمغان می آورد. سیستم اتوهلد یکی از تجیهزاتی است که در شهرهای بزرگ و کوچک که از ترافیک برخوردار هستند، بسیار مورد استفاده قرار خواهد گرفت و باعث رفاه حال راننده خواهد شد. در حقیقت زمانی که خودرو در ترافیک قرار می گیرد راننده نیاز است که به کرات ترمز را بفشارد و سپس اهرم دنده را خلاص نماید و به منظور حرکت دوباره باید اهرم دنده را در حالت حرکت قرار دهد و سپس پدال گاز را بفشارد. این چرخه تا زمانی که از ترافیک خلاص نشوید ادامه خواهد داشت و باعث خستگی زیاد عضلات پا و دست خواهد شد و از نظر روانی هم بسیار آزار دهنده است. اینجاست که اتوهلد (AUTO HOLD) نقش موثری خواهد داشت. عملکرد این سیستم به گونه است که پیش از گیر کردن در ترافیک راننده آن را فعال می نماید .این سیستم زمانی که راننده پدال ترمز را می فشارد و خودرو به ایست کامل می رسد بطور اتوماتیک توسط ترمز دستی خودرو را ثابت نگه می دارد و دیگر لازم نیست که راننده پدال ترمز را پایین نگه دارد

۷ دلیلی که باید ایکس۲۲ پرو را انتخاب کنیم

رانندگی ایمن

از موارد دیگری که باعث نگرانی رانندگان در هنگام رانندگی میشود فشار باد لاستیک هاست. در حقیقت سیستم TPMS مخفف Tire Pressure Monitoring System است و وظیفه آن نشان دادن میزان باد لاستیک ها به راننده می باشد. این سیستم به صورت الکترونیکی کار می کند و به صورت زنده میزان باد لاستیک را به راننده گزارش می دهد. این سیستم می تواند نه تنها از بروز تصادف هایی که به این دلیل پیش می آید جلوگیری کند بلکه با تذکر به راننده در مورد کم بودن باد لاستیک ها، میزان مصرف سوخت را نیز کاهش دهد.

کروز کنترل

سیستم نگهدارنده سرعت یا همان کروز کنترل سیستمی در خودروهاست که اجازه کنترل سرعت در یک وضعیت ثابت را برای راننده فراهم می کند  تصور کنید که آماده سفری می شوید اما شما تنها کسی هستید که می توانید رانندگی کنید و جاده ای هزار کیلومتری در پیش روی شماست. فکر کردن درباره این جاده که حداقل چندین ساعت از آن مسیری مستقیم است پیش از نشستن پشت فرمان نیز شما را خسته خواهد کرد! اما خوشبختانه کروز کنترل می تواند بار زیادی را از روی دوش شما بردارد.

موتور و گیربکس

خودرو ایکس۲۲ پرو با گیربکس ۹ سرعته cvt می تواند دلیلی دیگر برای خرید این خودرو باشد. این گیربکس نسل جدید،  سبب تعویض دنده نرمتر و بهینه تر می گردد. از دیگر مزایای این خودرو موتور بسیار کم مصرف این خودروست که با وجود مصرف کم شتاب بسیار خوبی را به راننده ارائه میدهد و لذت رانندگی با این خودرو را چند برابر می کند.

کد خبر 632805

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 8
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مسعود IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    24 5
    هیشکی نمیگه ماست من ترشه...