دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳
۰ نفر

دبیر پنجاه و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد از حضور ۱۰۵ کشور جهان با ارسال ۱۹۵۰ فیلم در این دوره جشنواره خبر داد.

جشنواره بین‌المللی فیلم رشد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، محمدابراهیم محمدی اظهارداشت: بنابر گزارش دبیرخانه دائمی جشنواره بین‌المللی فیلم رشد تا هفته آخر مهرماه جاری ۱۹۵۰ فیلم خارجی در قالب‌های داستانی کوتاه، ‌داستانی بلند، ‌ مستند کوتاه، مستند بلند، پویانمایی کوتاه و پویانمایی بلند از ۱۰۵ کشور جهان به دبیرخانه فیلم رشد واصل شده که در حال حاضر در دست بررسی و داوری هستند.»

مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی در این خصوص ادامه داد: کشورهای هندوستان، آمریکا، ایتالیا، ترکیه، روسیه، اسپانیا، برزیل، فرانسه، مصر و انگلستان به ترتیب ۱۰ کشوری هستند که بیشترین آثار را برای این دوره از جشنواره ارسال کرده‌اند. همچنین کمترین آثار را از کشورهای زامبیا، یمن، سنگاپور، رواندا، ‌ مالاوی، مقدونیه، گواتمالا، اتیوپی، اکوادور، دومینیکن، کاستاریکا، بنین و آلبانی دریافت نموده‌ایم. این درحالی است که هنوز چند روزی به پایان مهلت دریافت آثار باقی مانده و احتمال دارد که این آمار در روزهای آینده افزایش یابد.

 بر اساس اطلاعیه‌های قبلی دبیرخانه فیلم رشد، همه فیلم‌سازان ایرانی و خارجی علاقمند به شرکت در پنجاه و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد که تا تاریخ ۱۵ مهرماه موفق به ثبت‌نام و ارسال آثار خود نشده‌اند، تا پایان روز جمعه ۳۰ مهرماه جاری فرصت خواهند داشت که نسبت به ثبت‌نام و ارسال اثر خود اقدام نمایند. تهیه‌کنندگان و فیلم‌سازان محترم می‌توانند با مراجعه به سایت eff.roshd.ir ضمن مطالعه و رعایت ضوابط آئین‌نامه جشنواره فیلم رشد، از دو روش زیر نسبت به ثبت نام و تحویل آثار خود اقدام نمایند.

الف) تکمیل فرم شرکت در جشنواره و بارگذاری لینک اثر در سامانه eff.roshd.ir

ب) تکمیل فرم شرکت در جشنواره، دریافت کد رهگیری و ارسال اثر  بر روی لوح فشرده به نشانی: تهران- خیابان ایرانشهر شمالی- نبش کوچه آذرفر-  پلاک ۲۷۰ - دبیرخانه سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی

شماره تلفن‌های دبیرخانه جشنواره فیلم رشد : ۸۷۱۹۶۵۶۳ – ۸۷۱۹۶۵۵۷ -  ۸۸۳۰۱۴۷۹ (۰۲۱) در روزهای فعال از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ آماده پاسخگویی به سؤالات شرکت کنندگان می‌باشد. همچنین نشانی الکترونیکی  eff.roshd@oerp.ir آماده دریافت پیام‌های مکتوب فیلم‌سازان  ‌خواهد بود.

کد خبر 632767

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha