دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
۰ نفر

شاخص کل بورس امروز با افزایش ۸۵۳ واحدی به یک میلیون و ۴۳۶ هزار و ۹۶۳ واحد رسید.

بورس

به گزارش همشهری‌ آنلاین، امروز دوشنبه (۲۶ مهر ۱۴۰۰) شاخص کل بورس با افزایش ۸۵۳ واحدی به یک میلیون و ۴۳۶ هزار و ۹۶۳ واحد رسید.

معاملات بازار سرمایه امروز نیز روز پرنوسانی را پشت سر گذاشت. شاخص کل که در ابتدای کار مهاملات امروز روندی منفی را پش گرفته بود و بیش از ۵ هزار واحد نیز منفی شد، در ادامه تغییر جهت داد و توانست نزول را جبران کرده و با افزایش کم رمق ۸۵۳ واحدی امروز را به پایان ببرد.

در ابتدایی معاملات امروز روندی نزولی داشت و پس از افت بیش از ۵ هزار واحدی به سطح یک میلیون و ۴۳۰ هزار واحدی رسید اما در ادامه معاملات به دلیل افزایش تقاضا مسیرنزولی شاخص تغییر کرد و در نهایت شاخص کل با رشد ۸۵۳ واحدی در سطح یک میلیون و ۴۳۶ هزار واحد به کار خود پایان داد.

اما شاخص کل (هم‌وزن) امروز با ۴ هزار و ۳۴۷ واحد کاهش به ۳۹۳ هزار و ۹۶۳ واحد رسید.

معامله‌گران امروز در بازار سرمایه ۵۱۱ هزار و ۳۷۰ معامله به ارزش ۵ هزار و ۵۳۳ میلیارد تومان انجام دادند.

امروز نمادهای فملی، شاراک، کچاد، شخارک، جم، ومعادن و شفن بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند. همچنین نمادهای شپنا، پارس و کالا نیز بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشتند.

اما امروز شاخص فرابورس با کاهش ۱۰۷ واحدی به ۲۰ هزار و  ۳۰۶ واحد رسید. تعداد معاملات انجام شده در فرابورس نیز ۳۳۲ هزار و ۹۹۵ معامله به ارزش ۴ هزار و ۸۶۸ میلیارد تومان بود.

امروز نمادهای فرابورس، فجهان، دماوند و دی بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند. نمادهای زاگرس،‌ آریا و کگهر نیز بیشترین تاثیر مثبت را روی شاخص فرابورس داشتند. نماد زاگرس امروز بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشت که تاثیری مثبت بود.

کد خبر 632732

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha