مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
۰ نفر

هیات دولت، عابدین خرم را به عنوان استاندار جدید آذربایجان شرقی معرفی کرد.

عابدین خرم

به گزارش همشهری آنلاین، هیات دولت به عابدین خرم برای استانداری آذربایجان شرقی رای اعتماد داد. وی پیش از این فرماندهی سپاه عاشورای این استان را برعهده داشت.
پانزدهمین استاندار آذربایجان شرقی متولد ۱۳۴۵ و دانش آموخته کارشناسی مدیریت برنامه‌ریزی و کارشناسی ارشد مدیریت استراتژیک است.
خرم که از رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت است، فرماندهی و مدیریت ارشد را از سال‌های ابتدایی دهه هفتاد در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی طی کرده و عضویت موثر در شورای تامین و شورای فرهنگ عمومی این استان‌ها را در کارنامه دارد.
مبارزه با مفاسد اقتصادی، احیا صنایع و پیگیری مشکلات اصناف و کارگران، افتتاح طرح‌های عمرانی، زیرساختی و محرومیت‌زدایی به ویژه در منطقه زلزله‌زده، حمایت از برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری، مدیریت نهضت مواسات و کمک مومنانه و راه‌اندازی مراکز واکسیناسیون عمومی، جوانگرایی در انتصابات و ارتباط با فعالان فرهنگی و اجتماعی و نقش‌آفرینی در تنش‌های مرزی شمالغرب کشورمان از اقدامات شاخص خرم طی ۴ سال گذشته در استان آذربایجان شرقی بوده است.
عابدین خرم جزو گزینه‌های پیشنهادی مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی به وزارت کشور بود و امید می‌رود نقش پیشران در مسیر پیشرفت آذربایجان شرقی در دولت سیزدهم را در شاخص‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و سیاسی با مردم باوری، روحیه جهادی و اتکا به برنامه های بالادستی ایفا کند.

کد خبر 632610

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha