اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت آب‌وهوای استان در چهار روز آینده را بررسی کرد و از افزایش ابر در مناطق شمالی و احتمال بارش پراکنده در ارتفاعات خبر داد.

بارندگي

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، طی چهار روز آینده آسمان استان تهران صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد و امروز و فردا (۲۴ و ۲۵ مهر) در مناطق پرتردد شهری در بعضی ساعات همراه با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود همچنین امروز بعدازظهر در مناطق شمالی استان افزایش ابر و در ارتفاعات احتمال بارش پراکنده مورد انتظار است.

در روز چهارشنبه (۲۸ مهر) وزش باد شدید، افزایش ابر و در ارتفاعات شرقی بارش پراکنده احتمال بارش خفیف برف در ساعات شب وجود دارد و از روز سه‌شنبه (۲۷ مهر) روند کاهش دما مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین و فرودگاه امام خمینی با بیشینه دمای ۳۱ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقاط استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران نیز فردا (۲۵مهر) صاف و گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. دمای تهران در این روز با بیشترین و کمترین دمای ۲۶ و ۱۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آسمان پایتخت پس‌فردا (۲۶ مهر) صاف در بعدازظهر وزش باد خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۲۶ و ۱۶ درجه سانتیگراد می‌رسد.
 

کد خبر 632327

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha