تنها نکته ابهام آمیز در ترکیب پرسپولیس برابر الهلال زوج خط حمله این تیم خواهد بود.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس امشب و از ساعت ۲۱:۳۰ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الهلال عربستان برود. 

سرخ ها با حواشی فراوان خود را به ریاض رساندند و تنها موفق به برگزاری یک جلسه تمرین در عربستان شدند. سرخ ها در این سفر دو بازیکن خود را به همراه نبردند که البته به نظر نمی رسید جایی در ترکیب یحیی گل محمدی داشته باشند. سرمربی سرخ ها برای این دیدار همچنان حامد لک را درون دروازه قرار خواهد داد. گلری که انگیزه های زیادی برای اثبات توانایی های خود دارد. خصوصا اینکه گفته می شود اسکوچیچ قرار است در بازی امشب در استادیوم حضور داشته باشد.


در خط دفاعی سیامک نعمتی، سعید آقایی، سید جلال حسینی و فرشاد فرجی چهار مدافع قرمزها برابر حریف هستند. فرجی و حسینی در خط دفاعی، می‌توانند زوج مناسبی برای پرسپولیس در پست تدافعی تیم باشند. رهبری خط دفاعی پرسپولیس با حضور سید جلال حسینی می‌تواند خیال قرمزها را در این خط راحت نگه دارد.


در خط  میانی قرمزپوشان، میلاد سرلک، مهدی ترابی، احسان پهلوان و رضا اسدی به میدان خواهند رفت. یحیی گل‌محمدی برای این دیدار کمال کامیابی‌نیا را در اختیار خواهد داشت اما سرلک در ترکیب حضور دارد و وی می‌تواند در نیمه دوم وارد زمین شود.

اما شاید تنها ابهام در ترکیب پرسپولیس خط حمله این تیم باشد. جایی که به نظر می رسد عیثی آل کثیر انتخاب اول یحیی گل محمدی خواهد بود. اما برای زوج او دو گزینه مد نظر سرمربی سرخ هاست. اگر وحید امیری در دفاع چپ به میدان نرود، او زوج آل کثیر در خط حمله خواهد بود اما در صورتی که وحید امیری به خط دفاعی اضافه و جایگزین سعید آقایی شود، شاهد حضور مهدی عبدی در خط حمله خواهیم بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل الهلال عربستان
حامد لک، فرشاد فرجی، سید جلال حسینی، وحید امیری، سعید آقایی، رضا اسدی، سیامک نعمتی، احسان پهلوان، مهدی ترابی، عیسی آل کثیر و میلاد سرلک

کد خبر 632253

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha