محمد مخبر معاون اول رییس جمهوری مصوبات مربوط به رای اعتماد هیات وزیران به استانداران منتخب اصفهان و هرمزگان را ابلاغ کرد.

محمد مخبر

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از «پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیات دولت» هیات وزیران در جلسه مورخ ۱۱ مهر ۱۴۰۰، به استناد اصل (۱۳۸) قانون اساسی و پس از بررسی سوابق سیدرضا مرتضوی و مهدی دوستی ، به ترتیب آنها را به عنوان استانداران اصفهان و هرمزگان تعیین کرد.

سید رضا مرتضوی دارای مدرک کارشناسی در رشته مهندسی مواد – تولید آهن و فولاد، کارشناسی ارشد در رشته مهندسی مواد – متالورژی استخراجی و همچنین دکتری در رشته مهندسی مواد – مواد پیشرفته از دانشگاه صنعتی اصفهان است.

وی پیش از این به عنوان مدیر مرکز توسعه خوشه های صنعتی استان اصفهان، قائم مقام مدیرعامل و معاون صنایع کوچک و عضو هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان، مشاور استاندار اصفهان و مشاور بنیاد نخبگان و مدیر طرح توانمندسازی مسئولیت داشته است.

همچنین مهدی دوستی متولد سال ۱۳۵۸ در شهر اهواز و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی سهند تبریز است.

معاونت فنی و مهندسی و عضو هیئت رئیسه هلدینگ تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)، سه دوره مشاور نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حوزه انرژی و مجری حدود ۲۰ پروژه محرومیت زدایی در استان های خوزستان و هرمزگان، از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی وی بشمار می رود.

کد خبر 631144

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha