حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، شب گذشته در دیدار با سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان بر حمایت ایران از جریان مقاومت تاکید کرد .

امیرعبدالهیان

به گزارش همشهری آنلاین، حسینیان، مدیر کل خاورمیانه و شمال آفریقا  وزارت امور خارجه که در دیدار شب گذشته وزیر امور خارجه با سیدحسن نصرالله حضور داشت در مورد این دیدار به خبرنگار ایسنا گفت : شب گذشته وزیر امور خارجه کشورمان در جریان  ادامه دیدارهای خود با مقامات لبنان با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان نیز  دیدار و رایزنی کرد .

 وی افزود: در این دیدار که جلسه  نسبتا طولانی بود آقای امیرعبداللهیان بار دیگر بر حمایت ایران از لبنان و جریان مقاومت تاکید کردند.

 همچنین در این دیدار دو طرف در مورد مسائل منطقه ای و بین المللی صحبت و رایزنی  کردند و آقای امیرعبداللهیان نیز توضیحاتی از رایزنی‌های اخیر خود در نیویورک و روسیه به  سید حسن نصرالله ارائه کرد.

 این دیپلمات ارشد کشورمان ادامه داد:  همچنین در این دیدار آقای سید حسن نصرالله نیز  با تشکر از  ایران در ارتباط با موضوع کمک به مردم   لبنان با ارسال سوخت  اعلام کرد که سوخت های ارسالی از سوی ایران  به لبنان در بین اقشار مختلف این کشور توزیع شده است و این موضوع حمایت مردمی لبنان را  به همراه داشته است .

کد خبر 630873

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha