مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹
۰ نفر

مدیرکل بنیاد مسکن قزوین گفت: همزمان با روز روستا ۸۶ طرح هادی روستایی به حجم ۲۷۰ هزار مترمربع در مناطق روستایی استان قزوین افتتاح شد.

طرح هادی روستایی

اصغر گونجی به همشهری آنلاین بیان کرد: این طرح‌ها شامل طرح هادی روستایی، به‌سازی محیط روستاها، ساخت و به‌سازی معابر، روکش آسفالت با همکاری دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری قزوین، بنیاد مسکن با ۷۵ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری رسید.
وی با بیان اینکه با سرعت بخشیدن به طرح‌های ‌هادی روستایی زمینه ماندگاری مردم در این مناطق بیشتر شده است، گفت: امسال نیز با اختصاص اعتبار مناسب و دریافت سهیمه قیر رایگان امیدواریم اجرای طرح‌های هادی در روستاهای استان شتاب گیرد.
گونجی با بیان اینکه ۲۷۰هزار مترمربع آسفالت از منابع دهیاری‌ها و اعتبارات بنیاد مسکن استان قزوین در معابر روستایی ۸۶ روستای استان اجرا شده است، افزود: اعتبار طرح‌های یاد شده از محل قیر رایگان و  منابع استانی و ملی است و با همکاری و مشارکت بنیاد مسکن، دهیاری‌ها و مدیریت دفتر امور روستایی استانداری انجام شده.
گونجی با تبریک مناسبت ۱۵ مهر روز روستا ادامه داد: روستا، به عنوان یکی از کامل‌ترین اشکال زندگی اجتماعی بشر در کشور عزیزمان همواره محل ارائه الگوهای مختلف زیستی و معیشتی و تولیدی و حتی سیاسی بوده است.  لذا توجه به روستاها و توسعه آن یکی از ارکان هویت و نشانه‌های هوشمندی مدیریت کلان کشوری و ماحصل آن توسعه زیرساخت ها در مناطق روستایی و به تبع آن در سطح کشور بوده است.

به گفته وی، روز ملی روستا و عشایر فرصت مغتنمی برای یادآوری اقدامات و تلاش بی وقفه روستاییان و خادمان عرصه سازندگی در روستاهاست تا با همدلی و هم‌افزایی به ایجاد روستاهایی آباد و مستقل ختم شود.

کد خبر 630799

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha