رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیک محورهای مواصلاتی در کشور را تشریح کرد.

ترافیک جاده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها گفت:  بر اساس آخرین گزارش های دریافتی هم اکنون شاهد بارش پراکنده باران در برخی از محورهای استان های اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان هستیم.

وی با اشاره به ترافیک در محورهای شمالی کشور ادامه داد: همچنین ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور کرج-چالوس در محدوده های هزار چم و سیاه بیشه به صورت مقطعی نیمه سنگین است. ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور هراز در محدوده تونل شماره یک، آزادراه کرج-قزوین در محدوده پایانه شهید کلانتری و مهرشهر و محور تهران-فشم در محدوده رودک نیمه سنگین گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: به هموطنانی که که به سفر رفته اند توصیه می کنیم که با توجه به ظرفیت محدود جاده ها بازگشت خود را موکول به روز جمعه نکنند و نسبت به مدیریت و برنامه ریزی  برگشت تا قبل از روز جمعه و همچنین در روزهای هفته آتی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه با توجه به ترافیک سنگین در جادهای شمالی کشور در این شرایط توصیه به پرهیز از سفر است، گفت: جاده چالوس به دلیل پایین بودن ظرفیت تردد در این شرایط مناسب برای سفر و انتخاب مسیر تردد نیست. در این شرایط بهتر است از سایر محورهای جایگزین مانند هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین رشت که ظرفیت بالاتری دارند استفاده شود.

به گفته سرهنگ شیرانی برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا سفر به و از شهرهای گروه قرمز و نارنجی کماکان ممنوع است.

کد خبر 630789

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    0 0
    جریمه کنیید به ما که سفر نرفتیم ودو سال رعایت پروتکل کردییم یارانه سفر بدهیید چه خبر در ایام کرونا انقدر سفر به ما که ۹۰ درصد رعایت می کنییم اجحاف است