یک هنرپیشه و یک کارگردان روسی برای ساختن نخستین فیلم فضایی با نام «چالش» وارد ایستگاه بین‌المللی فضایی شدند.

ISS

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین این گروه روسی احتمالا در ساختن فیلم فضایی‌شان بر یک پروژه هالیوودی که سال گذشته تام کروز، ناسا و شرکت اسپیس‌ایکس ایلان ماسک آن را اعلام کردند، پیشی خواهند گرفت.

هنرپیشه و کارگردان روسی وارد ایستگاه فضایی می‌شوند
یولیا پرسیلد، هنرپیشه زن (چپ) و کلیم شپینکو، کارگردان روسی (راست) به همراه آنتون شکاپلروف، فضانورد کهنه‌کار (وسط) به ایستگه فضایی بین‌المللی می‌روند.

یولیا پرسیلد، هنرپیشه زن ۳۷ ساله  و کلیم شیپنکوی، کاگردان ۳۸ ساله به همراه آنتون شکاپلروف، فضانورد کهنه‌کار روسی مطابق برنامه با یک سفینه سایوز MS-19 از پایگاه فضایی بایکونور در قزاقستان به فضا پرتاب شدند و در ساعت ۱۲:۲۲ گرینویچ  سه‌شنبه در ایستگاه فضایی پهلو گرفتند.

این گروه برای ماموریتی ۱۲ روزه وارد ایستگاه فضایی بین‌المللی شده‌اند تا صحنه‌هایی از فیلم «چالش» (Challenge) را در آن فیلمبرداری کنند. سازمان فضایی روسیه (روس‌کاسموس) اعلام کرده است که داستان این فیم که جزئیات آن بیان نشده است، بر یک زندگی یک زن جراح متمرکز است که برای نجات جان یک فضانورد به ایستگاه فضایی بین‌المللی اعزام می‌شود.

گفته می‌شود شکاپلروف و دو فضانورد روسی دیگر حاضر در ایستگاه بین‌المللی فضایی نقش‌های کوتاهی در این فیلم خواهند داشت.

خدمه ایستگاه فضایی که شامل یک فضانورد فرانسوی، یک فضانورد ژاپنی و سه فضانورد آمریکایی هم می‌شوند، هنگامی که هوابند میان سفینه و ایستگاه در ساعت ۱۴:۱۰ به وقت گرینویچ (۱۷:۴۰ به وقت تهران) باز شد، به این گروه خوش‌آمد گفتند.

کد خبر 630587

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha