گابریل پین می گوید: زمانی که در تیم ملی فوتبال ایتالیا بودم همیشه کنجکاو تیم ملی ایران بودم چون چند بازیکن ایرانی هم در اروپا بازی می‌کردند

پین

به گزارش همشهری آنلاین گابریل پین در گفت وگو با برنامه فوتبال برتر درباره حضورش در تیم فوتبال استقلال اظهار کرد:  آقای مجیدی خیلی با من صحبت کردند تا من راضی بشوم. من ۴۵ سال  است در فوتبال هستم و  می‌خواستم تجربه جدیدی به دست بیاروم. بعد از یک ماه که به استقلال آمدم، خوشحال هستم.

او همچنین گفت: در زندگی گاهی اتفاقاتی رخ می‌دهد. دوستی دارم که وکیل است که  دوست فرهاد مجیدی است. آقای مجیدی می‌خواستند دستیار ایتالیایی داشته باشند و از طریق این وکیل و یک ایجنت مذاکراتی انجام شد. من باید سه ماه قبل می‌آمدم اما مشکلاتی وجود داشت و تلفنی در تماس بودیم.

وقتی که من در امارات بودم روی فوتبال ایران تحقیق کرده بودم. سپس با استراماچونی صحبت کردم چون قبل از حضور او در استقلال استرا را می شناختم. از زمانیکه او برای طی کردن دوره های مربیگری به فدراسیون ایتالیا می رفت، با او آشنا شدم. زمانیکه من و پراندلی در فیورنتینا بودیم، استراماچونی برای مطالعات فوتبالی به فلورانس می آمد و آنجا همدیگر را شناختیم. اما زمانیکه 3 ماه پیش با مجیدی صحبت کردم. استراماچونی با من تماس گرفت و در مورد استقلال و باشگاه خیلی خوب صحبت کرد و من را راضی کرد تا به این تیم بروم.


در ایتالیا یک مصاحبه تلویزیونی درباره ایران منتشر شد که صحبت های خوبی درباره این کشور پخش نشد اما استراماچونی به من گفت این مصاحبه راجع به ایران اصلا درست نبوده و او فقط درباره ایران صحبت های خوبی را مطرح کرد و چیزی جز خوبی نگفت. در فوتبال اینگونه است. زمانیکه ما در گالاتاسرای بودیم، مانند استرا مجبور شدیم کار را ول کنیم.

.

وی ادامه داد: فوتبال ایران از درجه بالایی برخوردار است و تیم ملی خوبی هم دارد. کشف کردم که تکنیک ایرانی‌ها بسیار خوب است.

او در ادامه درباره مصاف استقلال  و الهلال هم گفت: دو روز قبل از بازی به تیم ملحق شدم. الهلال بازیکنان خوبی جذب کرده بود و اختلاف زیادی با ما داشت. اگر ۲۰ روز بیشتر تمرین کرده بودیم می‌توانستیم برنده باشیم. تیم برابر الهلال  خوب جنگید اما کم شانس بود. اعتقاد دارم باید از باخت درس بگیریم. الان تمرکزم روی بازیکنان است و باید به خوبی آنها را بشناسم. من می‌خواهم طرز فکر بازیکنان را برنده کنم. در استقلال بازیکنان جوانی حضور دارند که نیاز به اعتماد به نفس دارند. امیدوام بتوانم به آنها اعتماد به نفس بدهم.

پین همچنین گفت: زمانی که در تیم ملی فوتبال ایتالیا بودم همیشه کنجکاو تیم ملی ایران بودم چون چند بازیکن ایرانی هم در اروپا بازی می‌کردند.

وی درباره شناختش از بازیکنان استقلال هم گفت: الان باید بازیکنان را بشناسنم و بدانم ظرفیت آنها چقدر است و چیزی را بخواهم که بازیکنان بتوانند انجام بدهم. امیدوارم هرچه زودتر بازیکنان را بشناسم. استقلال سه دفاع میانی خوب دارد که برای پیوسته کردن تیم بسیار خوب هستند. الان کم کم بازیکنان را میشناسم. بابک مرادی و کاپیتان وریا را میشناسم. امیرحسین حسین زاده را میشناسم که خیلی خوب است. کم کم یاد می‌گیرم.

او همچنین درباره تیم ملی امارات پیش از دیدار برابر ایران هم گفت: ظرفیت فوتبال ایران بالاتر از فوتبال  امارات است. نباید حریف را دست کم بگیریم.

کد خبر 630498

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha