معاون اجتماعی پلیس راهور از هموطنان خواست با توجه به اینکه شیوع کرونا در شهرها کنترل شده و رو به بهبودی است، از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

محدودیت تردد - ممنوعیت تردد - مجوز تردد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ عین‌الله جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور نیروی انتظامی اظهار کرد: ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا همچنان ساری و جاری است و مصوبه جدیدی در این زمینه اعلام نشده است.

وی ادامه داد: ممنوعیت و محدودیت تردد برای تعداد محدود شهرهای قرمز و نارنجی همچنان باقی است و تردد شبانه از ساعت ۱۰ تا سه بامداد نیز اجرا می شود.

معاون اجتماعی پلیس راهور از هموطنان خواست با توجه به اینکه شرایط شیوع کرونا در شهرها کنترل شده و روبه بهبودی است از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و چنانچه به دستورالعمل ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا بی توجهی کنند از طریق سیستمی و به صورت هوشمند توسط دوربین ها جریمه شده و اعمال قانون صورت می گیرد.

در حال حاضر ۱۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۹۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۷۶ شهر در وضعیت زرد و ۵۸ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

ورود به مشهد و خروج از آن ممنوع شد

همچنین، سرهنگ محمد قانعی‌نژاد جانشین رئیس پلیس راه خراسان‌ رضوی گفت: با توجه به شیوع موج پنجم ویروس کرونا و جلوگیری از ترددهای غیرضروی، ورود خودروهای غیربومی به استان و خروج خودروهای بومی از استان نیز ممنوع شد.
وی اضافه کرد: تخلف ورود خودروهای غیربومی به شهرهای قرمز و خروج خودروهای بومی از این شهرها ۱۰ میلیون ریال و در شهرهای نارنجی نیز پنج میلیون ریال جریمه دارد.

جانشین رئیس پلیس راه خراسان‌ رضوی گفت: در حال حاضر شهرهای مشهد، کاشمر، سبزوار، بینالود، قوچان، سرخس، درگز، گناباد و ششتمد در وضعیت قرمز و شهرهای نیشابور، زبرخان، چناران، فریمان، تربت حیدریه، بردسکن، خواف، تایباد و فیروزه نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند.

قانعی‌نژاد افزود: این طرح تا روز شنبه دوم مرداد ماه ادامه دارد.

کد خبر 630452

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 14
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
    4 0
    دوم مرداد ?