مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۰
۰ نفر

طلبکاران برای رسیدن به پولشان مدیر شرکتی را ربودند و ۲۴ ساعت در یک انبار زندانی‌اش کردند اما پلیس دستشان را رو کرد.

گروگان

به ‌گزارش همشهری آنلاین به نقل از روزنامه همشهری، چند روز قبل مردی که مدیر یک شرکت خصوصی است نزد مأموران پلیس رفت و مدعی شد که ۲۴ ساعت اسیر گروگانگیران بوده است.

وی توضیح داد: چند ‌ماه قبل، از یک شرکت مواد غذایی مقداری مواد خوراکی خریدم و با حسابدار شرکت نیز تسویه‌حساب کردم. اما ویزیتورهای شرکت مدعی بودند که من به آنها بدهکار هستم.

وی ادامه داد: یک روز قبل، پس از پایان کارم در شرکت از آنجا خارج شدم اما ناگهان سرنشینان خودرویی که  ۴نفر بودند با تهدید چاقو و به زور مرا سوار ماشین کرده و با خود بردند. آنها در بین راه دست و پایم را با چسب بستند و وارد یک انبار کالا در حوالی اسلامشهر شدند.

آدم‌ربایان ۲۴ ساعت مرا در انبار زندانی کرده و با تهدید از من خواستند تا پای یک برگه، ‌یک دست‌نوشته و چند سفته را امضا و اثر انگشت بزنم. آنها مرا به باد کتک گرفتند و تهدید کردند که اگر امضا نکنم جانم را می‌گیرند و جسدم را در همان حوالی رها خواهند کرد. من هم از ترس جانم هرچه مقابلم قرار دادند را امضا کردم و اثر انگشت زدم. پس از آن متوجه شدم که گروگانگیران همان افرادی هستند که مدعی بودند من به آنها بدهکارم.

وی ادامه داد: آدم‌ربایان بعد از ۲۴ ساعت رهایم کردند و من هم تصمیم گرفتم از آنها شکایت کنم. با این شکایت، پرونده‌ای پیش روی قاضی محمدرضا صاحب‌جمعی بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران تشکیل شد و با دستور وی، گروهی از مأموران تحقیقات برای شناسایی گروگانگیران را آغاز کردند.

با راهنمایی شاکی و سرنخ‌های موجود، یکی از متهمان دستگیر شد و در بازجویی‌ها گفت: من و همکارانم در یک شرکت خصوصی که در زمینه پخش مواد غذایی فعالیت دارد کار می‌کنیم. چندوقت قبل مواد خوراکی به گروگان که صاحب شرکتی بود فروختیم و او در ازای خرید اقلام به ما چک داد. اما چک را وصول نمی‌کرد و به شرکت بدهکار بود. برای همین صاحب‌کارمان یعنی مدیر شرکتی که در آن کار می‌کردیم حساب ما را مسدود کرد و ما هم برای این که طلب شرکت را پس بگیریم تا وضعیت حسابمان و کارمان درست شود، مرد بدهکار را ربودیم و به انبار بردیم تا او را راضی کنیم بدهی‌اش را برگرداند. با اعتراف این متهم، وی با قرار قانونی و انجام تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران اداره آگاهی تهران قرار گرفت و تحقیقات برای بازداشت متهمان دیگر ادامه دارد.

کد خبر 630178

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha