شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
۰ نفر

کاربران و مردم آمریکا می‌خواهند بدانند او چگونه تا این حد کاهش وزن داشته است. آیا بیمار است یا قرص کاهش وزن خورده یا رژیم غذایی سختی داشته است؟ مایک پمپئو تاکنون در مورد نحوه و علت کاهش وزن خود چیزی نگفته است.

مایک پمپئو و دانلد ترامپ

 به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تغییر چهره و لاغری مایک پمپئو، وزیر خارجه سابق آمریکا گمانه زنی‌هایی را درباره علت تغییر وزن وی مطرح کرده است. 

به گزارش پایگاه خبری سِلِب دایریز، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه دولت دونالد ترامپ و رئیس پیشین سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) اخیرا با چهره و ظاهر جدیدی در محافل عمومی ظاهر شده است که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. 

عموم مردم آمریکا از تغییر شکل دیپلمات آمریکایی متعجب شده اند. علاوه بر این، اخبار کاهش وزن پمپئو یکی از موضوعات مورد بحث برای کسانی است که سیاست آمریکا را دنبال می‌کنند. 

تصاویر | تغییر چهره وزیر خارجه ترامپ 

پیگیری رسانه‌های آمریکایی حاکی از این است که کاهش وزن مایک پمپئو و شایعات تغییر وزن او کاملا واقعی است. حضور او در برنامه‌شان هنیتی در ۲ اوت و ۱۳ اوت به خوبی تغییرات ناشی از کاهش وزن او را نشان می‌دهد. 

پمپئو در این برنامه بار دیگر موضوع ادعایی دست داشتن چین در شیوع ویروس کرونا را مطرح کرد با این حال سخنان او چندان توجه را جلب نمی‌کرد و آنچه باعث جلب توجه مخاطبان می‌شد ظاهر و کاهش وزن او بود که در چهره‌اش به خوبی نمایان بود. به گونه‌ای که کاهش وزن او در برنامه نیز اعلام شد. 

موضوع و عکس کاهش وزن پمپئو در حساب توئیتر برنامه منتشر شد و کاربران به سرعت نظرات خود را درباره این تغییر ظاهری مطرح کردند. عده‌ای این تغییر را خوب و فوق العاده عنوان کرده و برخی اعلام کردند که کاهش وزن او چندان جالب نیست. یکی از کاربران نیز کاهش وزن او را حدود ۱۷ کیلو تخمین زد! 

تصاویر | تغییر چهره وزیر خارجه ترامپ 

با این حال، کاربران و مردم آمریکا می‌خواهند بدانند او چگونه تا این حد کاهش وزن داشته است. آیا بیمار است؟ یا قرص کاهش وزن خورده یا رژیم غذایی سختی داشته است؟ مایک پمپئو تا کنون در مورد نحوه و علت کاهش وزن خود چیزی نگفته است. 

کد خبر 629976

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha