وزیر کشور گفت: محدودیت‌ها برای عموم برداشته می‌شود و «قرنطینه هوشمند» فقط شامل افراد مبتلا به کرونا خواهد بود. 

احمد وحیدی

  به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از تسنیم، احمد وحیدی در بدو ورود به فرودگاه سمنان وزیر با بیان اینکه قرنطینه هوشمند مورد تصویب ستاد ملی کرونا قرار گرفت، اظهار کرد: براساس این طرح، محدودیت‌ها برای عموم برداشته می‌شود و «قرنطینه هوشمند» فقط شامل افراد مبتلا به کرونا خواهد بود. 

وی با بیان اینکه در این طرح بیماران کرونایی دارای محدودیت‌هایی خواهند بود، افزود: ان‌شاالله به زودی کسب و کارها به روال طبیعی خود بازخواهد گشت و مشکلات اقتصادی ناشی از محدودیت‌ها برطرف می‌شود. 

وزیر کشور همچنین درباره بازگشت زائران اربعینی نیز گفت: تعداد زیادی از زوار به ایران بازگشتند و با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده در مرزهای زمینی و هوایی زائران وارد کشور شدند. 

وحیدی افزود: انتقال زائران از مرزهای هوایی نیز به خوبی و بر اساس زمان‌بندی انجام گرفت و در مرز زمینی هم از مرز شلمچه مهران و چزابه زائران به کشور وارد شدند و از طریق خودروهایی که از پیش آماده بود به مقاصدشان منتقل شدند. 

وی خاطرنشان کرد: تعدادی از زوار نیز از طریق خطوط ریلی به مقاصدشان انتقال یافتند. 

وزیر کشور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سمنان ظرفیت‌های بسیاری در بخش‌های مختلف اقتصادی و تولیدی دارد گفت: جذب سرمایه‌گذار اولویت مهم دولت در استان سمنان است. 

وحیدی با بیان اینکه سمنان یکی از استان‌های وسیع و پهناور کشور که داری پتانسیل‌های فراوانی در بخش‌های مختلف است، ادامه داد: نیاز است تا توجه ویژه‌ای به بخش تولید و ظرفیت‌های اقتصادی استان سمنان شود و با توجه به این ظرفیت‌ها می‌توان به توسعه استان کمک کرد. 

وزیر کشور افزود: یکی از مأموریت‌هایی که به استاندار سمنان داده شده توجه به توسعه استان است. 

وحیدی ابراز امیدواری کرد با همراهی همه مسئولان و همچنین با حضور استاندار جدید گام‌های مطلوبی برای توسعه در این استان سمنان برداشته شود. 

به گزارش تسنیم، احمد وحیدی وزیر کشور جهت شرکت در آئین تکریم آشناگر استاندار سابق و معارفه سید محمدرضا هاشمی استاندار جدید سمنان از طریق فرودگاه سمنان وارد شهر سمنان شد و پس از پایان مراسم استقبال و گفت و گو با واحد مرکزی خبر در فرودگاه با حضور گلزار شهدای شهر سمنان، مزار شهیدان گرانقدر این شهر را زیارت می‌کند. 

دکتر وحیدی پس از ورود به سمنان ضمن زیارت امامزاده یحیی (سلام ا… علیه) در محل گلزار شهدای سمنان حاضر می‌شود و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعین حرم با آرمان‌های شهدای والا مقام تجدید میثاق می‌کند. 

دکتر وحیدی امروز با حضور در آئین تکریم آشناگر استاندار سابق سمنان، سید محمد رضا هاشمی استاندار جدید این استان را معرفی می‌کند.

کد خبر 629685

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha