سه‌شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
۰ نفر

مجموعه تلویزیونی «خوشنام» به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده برای پخش از شبکه یک تولید می‌شود.

خوشنام

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سریال «خوشنام» به تهیه‌کنندگی احمد زالی و کارگردانی علیرضا نجف‌زاده برای شبکه یک تولید می‌شود. این سریال طنز با بازی متفاوت هومن حاجی‌عبداللهی در حال تولید است و در خلاصه داستان آن می‌خوانیم؛ از مکافات عمل غافل مشو، گندم از گندم بروید جو ز جو.

احمد زالی تهیه‌کننده سریال «خوشنام» درباره تولید این مجموعه گفت: طرح اولیه سریال اولین بار سال ۱۳۹۶ توسط محسن کیایی ارائه شد. طرح بسیار جذاب و داستان‌های شیرینی بود و در ذیل این متن داستانی اخلاقی و اجتماعی روایت می‌شد که می‌توانست محصول آن یک اثر جذاب با فضایی مفرح باشد.

وی ادامه داد: این طرح به گروه فیلم و سریال شبکه یک ارائه و کار نگارش توسط محسن کیایی و علی کوچکی آغاز شد. نگارش فیلمنامه حدوداً تا سال ۹۷ طول کشید و انصافاً برای ۳۰ قسمت زحمات زیادی کشیده شد. در نهایت ما سال ۹۹ با نزدیک شدن به زمان تولید با کارگردانان مختلفی برای ساخت این مجموعه گفتگو کردیم.

زالی بیان کرد: بعد از نهایی شدن فیلمنامه تصمیم گرفتیم سراغ چهره‌هایی برویم که در عرصه کمدی و طنز سابقه درخشان داشتند. ایفای نقش اصلی شهرام بر عهده هومن حاجی‌عبداللهی است. این بازیگر توانمند سال‌ها در سریال «پایتخت» توانایی خود را در ایفای نقش‌های کمدی و شیرین نشان داده و بر همگان استعداد و توانایی بازی او آشکار شده است اما این بار ما از او خواستیم ایفای یک نقش چندوجهی را بر عهده بگیرد. حاجی‌عبداللهی برای رسیدن به این شخصیت سخت و جذاب بسیار زحمت کشید و سنگ تمام گذاشت.

او ادامه داد: شهره لرستانی هم در نقشی متفاوت ایفاگر نقش پروین مادر شهرام است و بی تردید با توجه به تجربه ایشان شاهد اجرایی جذاب از خانم لرستانی خواهیم بود. فریده سپاه‌منصور نیز بعد از سال‌ها به دعوت ما در شرایط سخت کرونا به تلویزیون برگشته و ایفاگر نقش مهربان مادربزرگ شهرام است. شخصیت پروانه خاله شهرام را سحر ولدبیگی بازی می‌کند که یکی از بازی‌های درخشان ایشان را در این سریال شاهد خواهید بود. نیلوفر رجایی‌فر، بازیگر نقش زن داعشی در سریال «پایتخت» خاله کوچک‌تر شهرام خواهد بود.

بازیگران سریال «خوشنام»‌ عبارتند از هومن حاجی‌عبداللهی، شهره لرستانی، فریده سپاه‌منصور، نیلوفر رجایی‌فر، محمدرضا داودنژاد، مهرداد ضیایی، ساناز سماواتی، الهه جعفری، سیامک ادیب، سلمان خطی، فرزاد حاتمیان، سیدرضا حسینی، پروین ملکی، مهری آل‌آقا و...

کد خبر 629327

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha