مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد به مدیران مدرسه مجوز داده شده است در صورتی که گروه‌های کلاسی مدرسه در شاد ایجاد نشده بود خودشان کلاس ایجاد و معلم و دانش‌آموزان را به گروه اضافه کنند.

شبكه شاد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمود حبیبی مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به پرسشی پیرامون مشکلات برخی مدارس در کلاس‌بندی و ورود به شبکه شاد در هفته ابتدایی بازگشایی مدارس اظهار کرد: به مدیران مدرسه مجوز داده شده در صورتی که گروه‌های کلاسی مدرسه در شاد ایجاد نشده بود خودشان کلاس ایجاد و معلم و دانش‌آموزان را به گروه اضافه کنند.

وی افزود: البته درصد بسیار بالایی از گروه-درس‌ها در شاد ایجاد شده است.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه کلاس‌بندی‌ها از سامانه «سیدا» انجام و به شبکه شاد منتقل می‌شوند گفت: با این‌حال اگر احیانا هنوز کلاسی روی شاد تشکیل نشده بود، مدیر مدرسه می‌تواند این کار را انجام دهد. به معلم‌ها نیز این دسترسی داده شده و می‌توانند اگر دانش آموزی جامانده بود وی را به لیست اضافه کنند.

حبیبی ادامه داد: با توجه به آسیب‌شناسی صورت گرفته پیرامون عملکرد شاد در سال گذشته و خواسته مدیران و معلمان برای مدیریت کلاس‌ها، این امکان را فراهم کردیم.

وی با اشاره به اینکه شبکه شاد از سوم مهر ماه در دسترس قرار گرفته و مشکلی بابت ورود و احراز هویت وجود ندارد، گفت: در طول یک سال گذشته مشکلاتی که وجود داشته را شناسایی و در جهت رفع آنها تلاش کرده ایم. «شاد»، تنها پلتفرم رسمی آموزش و پرورش است و هزینه استفاده کاربران از آن رایگان است. بنابراین هیچ هزینه ای بابت حضور در شاد  از خانواده‌ها دریافت نمی‌شود.

کد خبر 629234

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha