مجموع نظرات: ۰
شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
۰ نفر

سخنگوی شورای شهر رشت از انتخاب گزینه‌های نهایی جایگاه شهرداری رشت در یکشنبه آینده خبر داد و گفت: نگاه شورای شهر به انتخاب شهردار بومی است.

شهردار رشت

  «نادرحسینی» با اشاره به اینکه از میان ۴۶ رزومه رسیده برای مدیریت شهرداری رشت در نهایت ۱۰ گزینه برتر را که حایز شرایط بودند انتخاب کردیم، به همشهری آنلاین گفت: اعضای ششمین دوره شورای شهر رشت، مدیریت، پاکدستی و سلامت کاری را ملاک انتخاب شهردار آینده این شهر قرار داده اند.

وی  افزود: تقویت بدنه شهرداری رشت، عملیاتی کردن ۸ پروژه عمرانی شهر، جذب اعتبارات ملی و استانی و تعامل با نمایندگان استان از دیگر ملاک‌های مورد توجه شورای شهر در انتخاب شهردار بعدی خواهد بود.

سخنگوی شورای شهر رشت تاکید کرد: کاندیدای شهرداری می‌بایست از مدیریت و توانایی لازم برای جذب سرمایه گذار، نیروی انسانی و خدمات شهری برخوردار باشد اضافه کرد: با انتخاب این ۱۰ نفر، مرحله دیگری از گزینش کاندیداها آغاز می‌شود. یکی از شاخص‌های ما در انتخاب شهردار در این مرحله، بومی بودن کاندیدا است. ۱۰۰ درصد نگاه  و تاکید اعضای شورای شهر در انتخاب شهردار، بومی بودن وی است. اگر در میان این افراد، به گزینه مدنظر نرسیدیم در نهایت به اشخاص غیر بومی نیز درسطح کشوری فرصتی برای ارایه روزمه خواهیم داد.

عضو شورای شهر رشت تاکید کرد: بعد از تایید اولیه کاندیداها از سوی حاکمیت و دولت، در تلاش هستیم همزمان با اخذ آرای اعضای شورا، در سطح فضای مجازی نیز گزینه‌ها را به رای شهروندان بگذاریم و به نظر شهروندان نیز در انتخاب  شهردار توجه کنیم.

وی افزود: عصر یکشنبه گزینه های نهایی شهرداری رشت از سوی اعضای شورای شهر جمع بندی و انتخاب می شوند.

هفته گذشته «محمد حسن واثق کارگرنیا» رئیس شورای اسلامی شهر رشت، اسامی کاندیداهای مدیریت شهرداری رشت را اعلام کرد: «رحیم شوقی، کریم شفیعی، ناصرعطایی، عظیم نوربخش، محمد علی ثابت قدم، سیروس شفقی، رضا پاک سرشت، محمد اسکندری، رضا پوریافر و سید امیر حسین علوی»، ۱۰ گزینه کاندیدای جایگاه شهردار رشت هستند.

کد خبر 628797

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha