کاربران اینستاگرام به خصوص کاربرانی که در پی رونق‌دهی به کسب و کارشان هستند به خوبی می‌دانند که هر چه تعداد فالوور پیج آنها بالاتر باشد، باعث بیشتر دیده شدن آن‌ها می‌شود.

image_1fca16f5afd92e12022b274f11dcf3b398d2a66e.jpg

خرید فالوور از فالووان

در همین راستا، یکی از انواع اکانت هایی که تعداد فالوور بالا را می‌طلبد تا منفعت زیادی را کسب ‌کند، اکانت کسب و کارهای مختلف می‌باشد زیرا افزایش دنبال کنندگان باعث افزایش فروش آن‌ها می‌شود. به همین دلیل همیشه در حال یافتن روش‌های افزایش فالوور می‌باشند.

از آنجا که هر چه تعداد فالوورهای یک پیج بیشتر باشد، احتمال بازدید از ویدیوها، لایک تصاویر و مشاهده پروفایل آنها توسط کاربران نیز افزایش می‌یابد و از آنجا که این روزها اکثر کسب و کارها برای معرفی خدمات و محصولات خود و افزایش فروش  از اینستاگرام استفاده می‌کنند، جذب مخاطب و بازدید کننده یا همان فالوور از اهمیت بالایی برخوردار شده است و در همین راستا این افراد برای جذب مخاطب خود روش‌های مختلفی به کار میبرند. به همین دلیل خرید فالوور اینستاگرام یکی از اولین گزینه‌های این گونه پیج‌ها می‌باشد تا به این طریق بتوانند هر چه سریعتر تعداد فالوورهای خود را افزایش دهند.

ازاین رو زمانی که تعداد دنبال کنندگان یک پیج افزایش یابد، تعداد بازدید آنها بالا رفته و این امر باعث بیشتر شناخته شدن برند و پیج آنها می‌شود زیرا می‌دانند که قابلیت‌های مختلفی که در اینستاگرام ارائه می‌شود، آنقدر مهم و چشمگیر است که نمی‌توان از آن‌ برای پیشرفت کسب و کار و ایجاد محبوبیت چشم پوشید.

 شما با خرید فالوور فلووان زمینه را برای جذب فالوور باکیفیت , واقعی و فعال ایجاد خواهید کرد که این ‌یک امتیاز برای پیج اینستاگرام شما محسوب میشود . هر چقدر شما فالوور بیشتر داشته باشید درمقابل بازدهی تبلیغات شما افزایش پیدا میکند . وقتی کاربران اینستاگرام تعداد بالای فالوورهای پیج شما را میبینند خودبه‌خود شما را دنبال کرده و بیشتر موردتوجه  قرار می‌گیرید.

شاید بیشتر از میلیون ها کاربر در اینستاگرام وجود دارند، اما جذب فالوور به صورت عادی برای حساب شما زمان بر است. ازاین رو شما میتوانید با خرید فالوور در پیشرفت و صرفه جویی از زمان خود مؤثر واقع شوید.

برخی بر این گمان هستند که خرید فالوور اینستاگرام و خرید فالوور فعال ، کلا به دلیل جنبه فیک بودن آن، در افزایش سطح تعامل پیج اینستاگرام تاثیری نمی‌گذارد. اما فالوورهایی که از طریق بعضی سایت‌ها مثل سایت Flw۱.ir که دارای سرور اختصاصی برای بالا بردن تعداد دنبال کنندگان یک پیج هستند، خریداری می شود، بالای ۹۰ درصد فعال و با ریزش کم هستند. اکانت های خریداری شده از استوری‌ها بازدید می‌کنند و به دلیل اینکه لوکیشن فعالیت آنها ایران است، اینستاگرام استوری را به کاربران فعال ایرانی پیشنهاد می‌دهد. از دیگر مزایای خرید فالوور فعال از سایت‌  فالووان که بدون واسطه است می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • واقعی بودن بیشتر از ۹۰ درصد اکانت‌ها
  • ایرانی بودن اکانت های استفاده شده
  • کمک به افزایش بازدید ایرانی استوری‌ها
  • امکان افزایش لایک پست‎ها
  • بالا رفتن ویو ویدیوها
  • امکان افزایش آمار بازدید از پروفایل

 برای دریافت اطلاعات بیشتر و نحوه دریافت پکیج های خرید فالوور به سایت فالووان مراجعه نمایید.

خرید لایک

تعامل همیشگی کاربران با یکدیگر و قابلیت مشاهده پست‌ها، لایک و ثبت کامنت در آن، یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های موجود در اینستاگرام می‌باشد. از قابلیت‌های منحصر به فرد اینستاگرام می توان به تعامل عکس و ویدیو مابین کاربران اشاره نمود زیرا با ارسال ویدیو و عکس از سوی کاربر اینستاگرام، سایر کاربران این ویدیوها و عکس‌های ارسالی را مشاهده و در صورت تمایل آن‌ها را لایک نموده و یا اقدام به ثبت کامنت در زیر آن‌ها می‌نماید.کاربران پس از مشاهده یک پست و یا تصویر، اولین چیزی که توجه‌شان را جلب می کند تعداد لایک‌های موجود پای آن پست یا تصویر می‌باشد و همین امر مسبب  ورود کاربر به اکانت آن شخص و حتی مشاهده سایر پست‌های آن پیج و در نهایت فالو آن کاربر و پیج می‌شود.

اینستاگرام براساس الگوریتم خود در ابتدای انتشار یک پست توسط کاربر، آن پست را تنها برای ۱۰ درصد از فالورهای آن پیج نمایش میدهد تا اگر در ۲۰ الی ۳۰ دقیقه ابتدایی عکس العمل این ده درصد از فالورها به پست ارسالی مثبت شد آن پست را برای فالورهای بیشتری قابل دیدن کند. با این توصیف همه چیز بستگی  به همان تعداد لایک و کامنتی دارد که در ۳۰ دقیقه اول انتشار پست، از طرف آن ده درصد انجام پذیرد و در صورت داشتن بازخورد مثبت برای پست ارسال شده، آن پست قابلیت نشان دادن در صفحه اکسپلور اینستاگرام را هم خواهد داشت که خود یک فرصت عالی برای دیده شدن می‌باشد.

خرید پکیج‌های اینستاگرام با کیفیت عالی در فالووان

شما با خرید لایک زمینه را برای جذب فالوور واقعی و فعال فراهم خواهید کرد و این کار باعث می شود که پیج اینستاگرام شما روز به روز فعال تر شود.

لایک اینستاگرام برای معروف شدن بسیار مهم است، وقتی صد ها و حتی هزاران لایک داشته باشید، می توانید بین کاربران و دنبال کنندگان پیجتان به فردی مورد تایید و معروف تبدیل شوید.

اگر پست شما تعداد لایک کمتری داشته باشد در واقع شما شانس بسیار کمی خواهید داشت که صفحه اکسپلور اینستاگرام دیده شوید، اما اگر تعداد لایک های شما زیاد باشد در نگاه مشتریان شما یک کسب و کار معتبر و محبوب خواهید بود.

یکی از بهترین کار هایی که می توانید برای بیشتر دیده شدن در اینستاگرام انجام دهید خرید لایک ازطریق سایت محبوب فالووان میباشدکه ارزان ترین سایت در جهت ارائه خدمات اینستاگرام است.

مزایای پکیج های خرید لایک فالووان

  • ریزش بسیار کم
  • بدون نیاز به پسورد بودن آن
  • استارت سریع

فالووان به تمامی سوالات احتمالی کاربران خود پاسخ داده است.برای طلاع از نحوه خرید لایک روی لینک کلیک کنید

ربات افزایش فالوور اینستاگرام فالووان

افرادی که برای کسب و کار و درآمد از تبلیغات، اینستاگرام را انتخاب می‌کنند نیازمند تعداد بالای فالوور واقعی می‌باشند. ارزش یک پیج اینستاگرام به میزان واقعی و فعال بودن فالوورها و تعداد بازدید، لایک و کامنت آن صفحه‌ بستگی دارد. برای افزایش فالوور راه‌های مختلفی وجود دارد و اکثر راه‌های ساده مانند اپلیکیشن‌های افزایش فالوور باعث بالا رفتن فالوورهای فیک می‌شوند اما افزایش فالوور واقعی و فعال کمی دشوار است و راه‌های محدودی برای این منظور پیش روی ما است. استفاده از ربات افزایش فالوور اینستاگرام یکی از این روش‌ها می‌باشد.

ربات اینستاگرام، مناسب ترین راه برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

خرید پکیج‌های اینستاگرام با کیفیت عالی در فالووان

ربات افزایش فالووراینستاگرام در واقع مانند یک کارمند مجازی هوشمند صفحه‌ی اینستاگرام شما را با دستوراتی که به آن می‌دهید، به صورت شبانه روزی مدیریت می‌کند. ربات معمولاً با فالو و آنفالو نمودن صفحات مرتبط با پیج شما، توجه آنان را به صفحه‌ی شما جلب می‌کند و این گونه باعث افزایش فالوور فعال و واقعی علاقه مند به مطالب پیج شما می‌شود.

یکی از بهترین ویژگی‌های استفاده از ربات، شبانه روزی بودن آن است. حتی در زمانی که سیستم شما خاموش است و به اینترنت متصل نیستید، ربات با توجه به دستوراتی که به آن داده‌اید فعالیت خود را ادامه می‌دهد. بنابراین شما می‌توانید با خیالی آسوده، تمرکز و زمان خود را به کیفیت پست‌هایتان اختصاص دهید.

ربات فالووان تنها ربات هوشمند اینستاگرام در ایران است که بصورت تمام وقت فعال بوده و مدیریت اینستاگرام شما را بر عهده میگیرد و کامل ترین خدمات را به شما ارائه میدهد.

راهنمای خرید:

برای خرید پکیج ربات افزایش فالوور اینستاگرام روی لینک کلیک کنید

کد خبر 628390

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha