اهمیت بالای یادگیری زبان انگلیسی در سراسر دنیا واضح و روشن است. بسیاری از مشاغل در جهان، در طول هر ماه جلسات بسیاری را به زبان انگلیسی برگزار می‌کنند. حتی اگر در یک کشور انگلیسی‌زبان زندگی نمی‌کنید، تسلط به این زبان برای استخدام در مشاغل سطح بالاتر و ترقی در آن الزامی است.

اهمیت یادگیری زبان انگلیسی چیست؟.jpg

از طرفی، دانشگاه های کثیری در جهان بسیاری از دوره های خود را به زبان انگلیسی برگزار می کنند و علاوه بر آن، تمامی مسافران خارجی و گردشگران، از زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم مشترک در سفر های خود بهره می برند.

ناگفته نماند که اغلب اطلاعات اقتصادی، سیاسی، علمی و فرهنگی که در قالب برنامه های صوتی، تصویری و یا فایل های متنی ارائه می شوند، به زبان انگلیسی بوده و عدم تسلط بر زبان انگلیسی، به آسانی می تواند برای افراد مشکلات زیادی ایجاد نماید.

این موارد تنها بخشی از دلایل اهمیت آموزش زبان انگلیسی است. به همین دلیل نیز بسیاری از وبسایت های بزرگ ایرانی و خارجی اقدام به ارائه ی آموزش های کاربردی در زمینه زبان انگلیسی نموده اند.

از میان وبسایت های آموزشی بزرگ ایرانی که اقدام به آموزش زبان انگلیسی آنلاین یا حضوری نموده اند، می توان به فرادرس، انگلیشدان، چرب زبان و چطور اشاره نمود.

امروزه با وجود پیشرفت های چشمگیر در زمینه دانش و تکنولوژی، راه های متفاوتی برای یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان ایجاد شده است. از بهترین و به روزترین آنها می توان به اپلیکیشن ها و کلاس های آنلاین زبان انگلیسی اشاره نمود که امکان یادگیری زبان انگلیسی در خانه را ایجاد نموده اند.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از وبسایت آموزش زبان آنلاین انگلیشدان، شرکت در کلاس آنلاین زبان انگلیسی را می توان یکی از بهینه ترین شیوه های فراگیری زبان دانست که تاثیر چشمگیری در کاهش مدت زمان یادگیری زبان انگلیسی خواهد داشت.

برای مدت بسیاری، دوره های آنلاین جایگاه مناسبی در کشور ما نداشته و اغلب مردم، کلاس های حضوری را با وجود همه مشقت های آن ترجیح می داده اند. ولی امروزه و با گذشت مدت زیادی از همه گیری ویروس کرونا، تمایل زیادی در افراد جامعه برای شرکت در کلاس های غیر حضوری مانند آموزش غیر حضوری زبان انگلیسی ایجاد شده است.

آموزش آنلاین زبان انگلیسی و نحوه انتخاب بهترین کلاس زبان آنلاین

اثر گذاری آن نیز آنقدر چشمگیر بوده است که به نظر می رسد با پایان یافتن بیماری کرونا نیز از تمایل مردم به آموزش های انلاین کاسته نشود. چرا که فواید بسیار زیادی در مقایسه با کلاس های حضوری داشته است.

در این میان، آموزش آنلاین زبان انگلیسی را می توان صدر نشین کسب شهرت و محبوبیت در میان سایر دوره های انلاین معرفی نمود که توجه بسیاری از فراگیران را به خود جلب نموده است.

مزایای کلاس آنلاین زبان انگلیسی چیست؟

اگر فردی تا به حال در هیچ کدام از دوره های آموزش مجازی زبان انگلیسی شرکت نکرده باشد، ممکن است این سوال برای وی مطرح شده باشد که مزایای تدریس آنلاین زبان انگلیسی در قیاس با دوره های حضوری چیست؟

مزایای آموزش آنلاین زبان را می توان در موارد زیر خلاصه نمود:

برای شرکت در کلاس زبان محدودیتی وجود نخواهد داشت

زمانی که افراد اقدام به شرت در یک دوره آموزش زبان انگلیسی می کنند، عوامل متعددی می تواند آنها را از پیمودن ادامه مسیر متوقف نماید. این را می توان از مهم ترین دلایلی دانست که افراد بسیاری یادگیری زبان انگلیسی را شروع کرده ولی قادر به داشتن پایانی موفقیت آمیز نیستند.

محدودیت هایی که اغلب برای شرکت در جلسات آموزشی زبان وجود دارند را می توان در سه دسته زیر قرار داد:

· محدودیت های مکانی

· محدودیت های زمانی

· محدودیت های شخصی

محدودیت مکانی را می توان از رایج ترین آنها برشمرد. از جمله آن می توان به دوری موسسات و آموزشگاه های زبان انگلیسی به خانه یا محل کار زبان اموزان و یا عدم دسترسی به کلاس به علت حضور در سفر های کاری و تفریحی اشاره نمود.

با شرکت در یک کلاس آنلاین زبان انگلیسی، افراد می توانند در هر موقعیتی که قرار دارند، اقدام به حضور در جلسه درس نمایند.

مورد دوم، محدودیت زمانی است. بسیار پیش آمده است که افراد به علت مشغله های کاری، تحصیلی و یا شخصی از یادگیری زبان صرفنظر کرده اند. علت آنرا نیز اتلاف مدت زمانی قابل ملاحظه برای رفت و آمد به یک موسسه آموزش زبان می دانند.

واضح و روشن است که کلاس های اصطلاحا آموزش اینترنتی زبان انگلیسی، این مورد را نیز کاملا برطرف نموده است؛ چرا که بدون نیاز به اتلاف وقت در مسیر های رفت و آمد، می توانید از هرجایی، به عنوان مثال منزل شخصی و یا محل کار خود، در کلاس زبان آنلاین شرکت نمائید.

مورد سوم نیز محدودیت های شخصی است.  در بسیاری موارد افراد به علت محدودیت ها و معذوریت های شخصی از جمله ابتلا به بیماری، ناچار به عدم شرکت در کلاس خود می شوند.

اما اگر دوره آنها به صورت برخط و آنلاین برگزارشود، به راحتی می توانند از منزل خود در کلاس حاضر شوند. حتی می توانند با هماهنگی با معلم زبان آنلاین خود، وب کم خود را خاموش نموده و با لباس راحتی در جلسه درس حاضر شوند.

آموزش آنلاین زبان انگلیسی و نحوه انتخاب بهترین کلاس زبان آنلاین

شهریه کمتر آموزش زبان آنلاین نسبت به آموزش حضوری

آموزش آنلاین زبان انگلیسی در اغلب موارد شهریه کمتری را بر روی دوش زبان آموزان می گذارد. علت آن نیز این است که در آموزش حضوری، مجری آموزشی باید مکانی را برای مدت زمان آموزش اختصاص داده و یا استاد زبان مربوطه را به محل مورد نظر زبان آموز، اعزام نماید.

در یک کلاس آموزش زبان انگلیسی آنلاین، به دلیل برگزاری کلاس در یک بستر مجازی و اینترنتی، مجزیان آموزشی معمولا شهریه کمتری را نسب به موارد مشابه حضوری در نظر می گیرند.

آموزش آنلاین زبان انگلیسی و نحوه انتخاب بهترین کلاس زبان آنلاین

امکان سنجش دقیق تر کیفیت کلاس توسط شما

یک مورد جالب در کلاس آنلاین زبان انگلیسی این است که افراد می توانند کیفیت آنرا به خوبی بررسی کنند. روش آن نیز این است که از یک نفر از دوستان و یا اعضای خانواده خود که تسلط خوبی به زبان انگلیسی دارند بخواهند تا به کلاس آنلاین آنها گوش دهند و نظر خود را بیان کنند.

به این صورت می توانند تخمین بهتری از کیفیت کلاس داشته باشند. این مورد نیز در کلاس های حضوری امکان پذیر نیست؛ چرا که افراد  حاضر در کلاس از سطح دانش همانند یکدیگر بهره مند می باشند.

نحوه انتخاب کلاس زبان آنلاین با کیفیت

برای انتخاب یک دوره آموزش زبان انگلیسی آنلاین خوب که از کیفیت مناسب و قابل قبولی برخوردار باشد، باید به چند مورد ساده ولی بسیار پر اهمیت توجه نمود.

مورد اول، سیستم تدریس مورد استفاده توسط آن آموزشگاه آنلاین زبان انگلیسی است. با پرس و جو از زبان آموزان موسسه و یا مسئولان آموزشگاه، باید از کیفیت سیستم آموزشی مرکز مورد نظر کسب اطمینان نمود چرا که از مهم ترین عوامل پیشرفت زبان آموزان می باشد.

مورد دوم، اساتید زبان انگلیسی است که به عنوان معلم زبان آنلاین در مرکز آموزشی مورد نظر، مشغول به فعالیت می باشند. در این مورد نمی توان به داشتن مدارک مرتبط برای سنجش یک استاد زبان، به خصوص در یک کلاس انلاین اکتفا نمود.

بهترین راه این است که زبان آموزان از آن آموزشگاه آنلاین زبان، درخواست برگزاری جلسه اول را به صورت رایگان داشته تا بتوانند با کیفیت تدریس دبیر مربوطه آشنا شوند.

همچنین می توان در رابطه با سوابق تدریس مدرس دوره و میزان توانایی ایشان از مسئولین و پشتیبانان آموزشی موسسه سوال نمود.

مورد سوم نیز، پشتیبانی و همراهی زبان آموز در حین دوره می باشد. آموزش آنلاین زبان انگلیسی بدون حضور مشاورین در کنار دانش پذیران که روند پیشرفت و یادگیری آنها را کنترل نموده و در صورت لزوم ارتقا دهند، نمی تواند از کیفیت خوبی برخوردار باشد.

باید از طریق پرس و جو از مجری آموزشی، از حضور مشاورین در کنار اساتید زبان طی آموزش اطمینان حاصل نمود.

آموزش آنلاین زبان انگلیسی و نحوه انتخاب بهترین کلاس زبان آنلاین

آموزش آنلاین زبان انگلیسی را با انگلیشدان تجربه کنید

مجموعه ی آموزش زبان انگلیسی آنلاین انگلیشدان که با مدیریت استاد محسن کشاورزی مشغول به فعالیت است، اقدام به برگزاری کلاس آنلاین زبان انگلیسی با کیفیت بسیار بالا به سبب به کارگیری اساتید زبده، ارائه پشتیبانی 24ساعته و به کارگیری به روزترین متد آموزش زبان انگلیسی نموده است.

همچنین با ثبت نام در کلاس آموزش زبان آنلاین انگلیشدان، در دوره آفلاین رایگان این مجموعه نیز ثبت نام می شوید که شامل ارتباط تمام وقت با مدرس و دریافت تمارین، درسنامه، رفع اشکال و بررسی تکالیف می باشد.

جهت ثبت نام می توانید به وبسایت انگلیشدان به آدرس www.englishdon.ir مراجعه نمائید.

کد خبر 628288

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha