مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴
۰ نفر

یکی از علت‌های مهم تشکیل نمایشگاه، عرضه و معرفی برندها و کالاهای جدید آنها برای آگاهی مصرف‌کنندگان و فعالان در آن صنعت است. یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌ها، می‌توان به نمایشگاه‌های تخصصی و بین‌المللی اشاره کرد، چرا که محل برخورد خریداران و فروشندگان و به بیان اقتصادی، نقطه تلاقی عرضه و تقاضا در سطح بین‌المللی است.

image-20210922084542-1.jpeg

نمایشگاه ایران آگروفود یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های تخصصی و بین‌المللی است که هر ساله در تهران بر پا می‌گردد. این نمایشگاه در سه بخش تخصصی " ایران فود" شامل فرآورده‌ها و محصولات غذایی، صنایع تبدیلی و صنایع مرتبط، " ایران فود تک " شامل ماشین آلات و تجهیزات، تکنولوژی و صنایع غذایی، بسته بندی، تجهیزات جانبی ماشین آلات و " ایران آگرو " شامل ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی و آبیاری، صنایع کشاورزی و صنایع مرتبط در حال برگزاری است.

امسال نیز این نمایشگاه در سایه کرونا و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از 31 شهریور ماه فعالیت خود را آغاز کرده است و حدود 247 شرکت داخلی و خارجی از کشورهای ترکیه، آلمان، برزیل و چین در این نمایشگاه حضور دارند. برند لایف استار به عنوان یکی از تولیدکنندگان بزرگ ایران در زمینه نوشابه‌های انرژی‌زا، در این نمایشگاه شرکت کرده و غرفه این برند واقع در سالن 7 به معرفی محصول خود می ‌پردازد.

مدیر برند لایف استار، حضور در این نمایشگاه را به عنوان ابزار قدرتمندی برای دسترسی به مشتریان فعلی و ملاقات با مشتریان جدید دانست. همچنین ایشان، اهداف حضور در نمایشگاه آگروفود را به صورت زیر بیان نمودند:

· معرفی نوشیدنی انرژی‌زا لایف استار به خریداران و فعالان در صنعت مواد غذایی

· تبادل اطلاعات، دستاوردها و تحقیقات در زمینه نوشیدنی انرژی‌زا

· شناسایی رقبا و ایجاد رقابت سالم

· گردآوری اطلاعات جامع از محصولات تولیدکنندگان همگون

· بازارسنجی برای توزیع فروش کالا در داخل و خارج، از طریق نمایندگی‎های معتبر

این رویداد تا 3 مهر ادامه دارد و تا به حال بازدیدکنندگان بسیاری را به سوی خود جذب نموده است.

کد خبر 628287

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha