نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: طرح شهید سلیمانی نقش تعیین‌کننده‌ای برای مقابله با کرونا ایفا می‌کند و از معجزات انقلاب اسلامی است.

عبدالله حاجی صادقی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، حجت الاسلام‌والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه در گفت و گویی با اشاره به عملکرد سازمان بسیج طلاب، گفت: بسیج طلاب و روحانیون در مقابله با ویروس منحوس کرونا و ارائه خدمات به مردم در ابعاد مختلف مانند کمک مؤمنانه، مشارکت در واکسیناسیون، کمک به کادر درمان در بیمارستان‌ها و مخصوصاً تدفین متوفیان کرونایی خوب درخشیدند.

نماینده ولی فقیه در سپاه تأکید کرد: بسیج طلاب، اساتید و روحانیون باید در راستای بصیرت‌افزایی در سایر اقشار بسیج نقش آفرینی کند و این مأموریتی مهم بر عهده این قشر از جامعه بسیج مستضعفین است.

حاجی صادقی با اشاره به روند اجرای طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی عزیز، تصریح کرد: کاری که مُزین به نام این شهیدان بزرگوار باشد، خداوند به آن برکت می‌دهد، هم خدا به این کار برکت داد و هم آن‌هایی که در این راه گام برداشتند، با اخلاص وارد شدند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی عزیز، نقش تعیین کننده‌ای در جریان مقابله با کرونا در کشور ایفا می‌کند، اضافه کرد: طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی عزیز، از معجزات انقلاب اسلامی است چون می‌تواند نیروهای عزیز بسیجی را در خدمت مردم قرار دهد.

وی اظهار کرد: سپاه و بسیج تا آخر کرونا در خدمت ملت بزرگ ایران هستند و مشغول ارائه خدمات خواهند بود. 

کد خبر 627488

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha