شرکت مدیران خودرو بنا دارد مدل به‌روزشده و پرطرفدارترین کراس اوور خود به نام ایکس ۲۲ را با عنوان ایکس ۲۲ پرو به زودی روانه بازار نماید.

image-20210918163452-1.jpeg

ایکس ۲۲ پرو تغییرات بسیاری را به خود دیده است در بخش طراحی نمای جلو خودرو به طور کلی عوض شده که شامل چراغ ها، جلوپنجره و سپر جلو است که تا حدودی شبیه خودروهایی چون هیندای کونا و نسل جدید سانتافه است. از سوی دیگر نمای داخل کاملا عوض شده که کاملا مدرن و جدید است. اما نقطه قوت داشبورد جدید و مانیتور ۹ اینچی آن است. این خودرو دارای امکانات رفاهی مناسب است که مانیتور ۹ اینچی لمسی را میتوان مهمترین نامید که انداره بزرگ دارد و به صورت لمسی میتوان بسیاری از ادوات را کنترل نمود . همچنین به لحاظ رفاهی ترمز پارک برقی ئ اتوهلد در کنار فرمان برقی به عنوان گزینه های جذاب اضافه شده است .

ایکس ۲۲ پرو به موتور ۱ لیتری توربو مجهز است که توانایی تولید قدرت مناسب را دارد ۱۰۷ اسب بخار خروجی این موتور است. در سال های اخیر برندهای مطرح چون سیتروئن، مینی و بی ام و از موتورهای کوچک و پر بازده استفاده کرده اند. همچنین گیربکس این خودرو ۹ سرعته سی وی تی است که آزمایش خود را بر روی آریزو۶ به خوبی نشان داده است و انتظار میرود ایکس ۲۲ پرو موفقیت ایکس ۲۲ در بازار ایران را تکرار نماید.

کد خبر 627463

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha