شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
۰ نفر

آیین دیدار فیلم سینمایی «دشت خاموش» با حضور عوامل فیلم و جمعی از هنرمندان در موزه سینما برگزار شد.

دشت خاموش

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی فیلم، آیین دیدار فیلم سینمایی «دشت خاموش» به کارگردانی احمد بهرامی و تهیه‌کنندگی سعید بشیری شامگاه روز گذشته از سوی موسسه «هنروتجربه» در موزه سینما برگزار شد.

پیش از نمایش فیلم، احمد بهرامی کارگردان «دشت خاموش» و دارنده تندیس شیر بهترین فیلم بخش افق‌ها از فستیوال ونیز سال ۲۰۲۰، ضمن خوشامدگویی به حاضران در سخنانی کوتاه گفت: ممنونم که در شرایط سخت کرونا برای تماشای فیلم آمدید. در این سالن خیلی از بزرگانی تشریف آوردند که از آن‌ها بسیار آموختم.

او ادامه داد: از سعید بشیری تشکر می‌کنم که برای ساخت «دشت خاموش» قدم پیش گذاشت و به بهترین شکل همراه ما بود، همچنین از تک‌تک عوامل فیلم ممنونم که ما را یاری دادند. خیلی وقت است که منتظر اکران «دشت خاموش» در کشور خودمان بودیم. به دلیل شرایط ویروس کرونا این امکان پیش از این فراهم نشده بود و امشب خوشحالم که بالاخره «دشت خاموش» اکران خود را آغاز کرده است.

این تهیه‌کننده با اشاره به صبوری عوامل و بازیگران «دشت خاموش» اظهار کرد: ساخت فیلمی مستقل و با هزینه‌های محدود، سختی‌هایی خود را دارد اما همه دوستان صبوری کردند تا فیلم به بهترین شکل ساخته شود. قدردانی ویژه‌ای هم باید از سارا یاوری تدوین گر فیلم کنم که در تمام مراحل تولید فیلم از اولین روز تا مراحل پخش، جدی و دلسوزانه در کنار من و احمد بهرامی بود، ضمنا باید تشکر ویژه‌تری از سارا یاوری داشته باشم که در همه سال‌های مشترک زندگی با من همراه بود و مهر بی‌دریغی را نثار من کرد.

تهیه‌کننده «دشت خاموش» بیان کرد: دلم نیامد اندوه یک‌ سال و نیم گذشته و از دست دادن عزیزان‌مان را در دل خودم نگه دارم و مایلم یادی کنم از هنرمندانی که از آن‌ها آموختم؛ از اکبر عالمی، محمدرضا شجریان، پرویز پورحسینی، علی معلم عزیز که همچنان بعد از سال‌ها جایش در سینما خالی است. حمیدرضا صدر، خسرو سینایی، یدالله نجفی عزیز که چندسال دورتر فوت کرد و جایش خالی است، یادی از مسعود مهرابی، نجف دریابندری و کامبوزیا پرتوی که فکر می‌کنم دنیا با حضور آن‌ها جای زیباتری برای زیستن بود، اما دست تقدیر آن‌ها را از ما گرفت.

بشیری  بیان کرد: نمایش امشب «دشت خاموش» را از طرف خودم، احمد بهرامی و دوستان دیگر به یاد و خاطره تلاش مستمر صنفی، جدیت، دلسوزی‌ها، حمایت‌ها، مهربانی و منش انسانیِ سنگ‌صبور سینمای ایران، مادر و فرشته سینمای ایران فرشته طائرپور تقدیم می‌کنیم.

کد خبر 627432

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha