با وجود فعالیت مراکز ثابت، سیار و خودرویی واکسیناسیون در آذربایجان شرقی، هنوز برخی شهروندان از واکسیناسیون کرونا خودداری می کنند.

واکسن کرونا ـ کودکان

به گزارش همشهری آنلاین، برخی از شهرهای آذربایجان شرقی از جمله تبریز هنوز در وضعیت قرمز کرونایی هستند ولی با اینحال برخی شهروندان حتی شهروندانی بالای 50 سال از واکسیناسیون خودداری می کنند.

مسئولان استان برای تشویق مردم به واکسیناسیون اقدام به راه اندازی  مراکز واکسیناسیون سیار یک روزه در تبریز هم نموده اند. روز گذشته  تزریق واکسن کرونا در مراکز واکسیناسیون سیار یک روزه مستقر در میادین اصلی تبریز، توسط عوامل اورژانس انجام شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در همین زمینه گفت: کنترل اپیدمی کرونا و حذف موج‌های بعدی با ایمن سازی اکثریت قاطع شهروندان میسر خواهد شد، لذا هرکسی بدون دلیل منطقی واکسن نزند می‌تواند به کانون انتشار ویروس تبدیل شود.

محمد حسین صومی گفت: انجام واکسیناسیون ۶۰ درصدی افراد بالای ۱۸ سال استان تا این لحظه موفقیت ارزشمندی است و باید مردم استان هرچه زودتر واکسیناسیون را انجام دهند.

وی گفت: همکاران در بیش از هزار خانه بهداشت، مرکز سلامت و پایگاه تجمیعی منتظر مردم هستند و انتظار می‌رود به این خواسته علمی و مسئولیت اجتماعی بی تفاوت نباشیم.

صومی تصریح کرد: علاوه بر مراکز متعدد ثابت، مرکز خودرویی نیز در تبریز در حاشیه اتوبان کسایی و با دسترسی آسان آماده واکسیناسیون است.

کد خبر 627328

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha