شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳
۰ نفر

شرکت "مایکروسافت" اعلام کرد که "آفیس ۲۰۲۱" همزمان با عرضه "ویندوز ۱۱" در تاریخ ۵ اکتبر مقارن با ۱۳ مهر ماه ۱۴۰۰ در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

00-06-c36-1750.jpg

به گزارش همشهری آنلاین، ایسنا به نقل از انگجت، شرکت "مایکروسافت" نسخه مصرفی جدید مجموعه برنامه‌های کاربردی خود موسوم به "آفیس ۲۰۲۱"(Office ۲۰۲۱) را در تاریخ ۵ اکتبر۲۰۲۱ مصادف با ۱۳ مهر ۱۴۰۰ عرضه می‌کند. این همان روزی است که این شرکت "ویندوز ۱۱" را در دسترس قرار می‌دهد.

"آفیس ۲۰۲۱" را نیز مانند نسخه قبلی آن یعنی "آفیس ۲۰۱۹" با یک بار خرید می‌توان هم در سیستم عامل ویندوز و هم سیستم عامل macOS در اختیار داشت. این امکان برای افرادی است که نمی‌خواهند اشتراک "مایکروسافت ۳۶۵" بپردازند.

http://سیستم عامل ویندوز موبایل ۷ به زودی عرضه می‌شود

مایکروسافت وعده داده است که به زودی جزئیات بیشتری را در مورد "آفیس ۲۰۲۱" به اشتراک بگذارد، اما تاکنون بر اساس گزارش "تام وارن" از خبرگزاری "The Verge" می‌دانیم که این نسخه دارای بسیاری از پیشرفت‌های مشابه در "Office LTSC" است که نرم افزاری است که این شرکت امروز برای مشتریان سازمانی خود که به فضای ابری(Cloud) دسترسی ندارند، منتشر کرده است.

در میان همه پیشرفت‌های جدید، ویژگی‌های دسترسی و پشتیبانی از حالت تاریک به "آفیس ۲۰۲۱" اضافه شده است. ما همچنین از اطلاعیه قبلی می‌دانیم که "مایکروسافت" قصد دارد از این نرم افزار به مدت حداقل پنج سال پشتیبانی کند و این نرم افزار با هر دو سیستم عامل ۳۲ و ۶۴ بیتی کار می‌کند.

کد خبر 627323
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha