مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۳:۰۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس مرکز شماره گذاری راهنمایی و رانندگی گفت: از اول مهر ، خودروهای با پلاک قدیمی و لیزری متوقف و به پارکینگ منتقل و کارت سوخت آنان باطل می‌شود.

سرهنگ محمدرضا غلامی در گفتگو با واحد مرکزی خبر افزود: بر اساس اطلاعات مرکز شماره گذاری راهنمایی و رانندگی، حدود یک میلیون و 700 هزار خودرو در کشور وجود دارد که دارای پلاک قدیمی و لیزری هستند.

وی گفت: 400 هزار خودرو از این تعداد، بالای مدل 1354و واجد شرایط تعویض پلاک هستند که تاکنون به مراکز تعویض پلاک مراجعه نکرده‌اند.

رئیس مرکز شماره گذاری راهنمایی و رانندگی ادامه داد: از یک میلیون و 300 هزار خودروی باقی مانده، بیش از 30 درصد آن‌ها در سال‌های گذشته بر اثر حوادث و تصادفات از بین رفته‌اند.

سرهنگ غلامی گفت: 870 هزار خودروی دیگر چون قدیمی و شرایط تعویض پلاک را ندارند می‌توانند به مراکز تعویض پلاک مراجعه و با تکمیل اطلاعات سامانه شماره گذاری، برای دریافت آرم طرح تسجیل و نصب آن در سمت راست شیشه جلو اقدام کنند.

رئیس مرکز شماره گذاری راهنمایی و رانندگی با بیان این که با دریافت آرم طرح تسجیل، کارت سوخت این خودروها باطل نخواهد شد؛ از خودروهای واجد شرایط خواست تا هرچه زودتر در مدت باقی مانده، برای تعویض پلاک خود اقدام کنند.

کد خبر 62732

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز