یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس درباره مرخصی های برخی زندانیان مفاسد اقتصادی گفت: کارنامه رییس دستگاه قضا نشان می دهد که وی اینگونه گردن کلفتی ها را بر نمی تابد.

محمدتقی نقدعلی 

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی ، با اشاره به برخی مرخصی های چهره های شاخص زندانی در کشور، عنوان کرد: سیاست آقای اژه ای و اولویت قوه قضاییه اکنون سیاست فساد ستیزی است، سابقه و کارنامه آقای اژه ای از گذشته، خود گویای این مطلب است، اگر عده ای قصد گردن کلفتی داشته باشند و برای مثال از مرخصی تعیین شده به زندان بازنگردند رییس قوه قضاییه چنین مواردی را بر نمی تابد.

وی افزود: قطعا دستگاه قضا با اینگونه موارد برخورد خواهد کرد، ما نیز در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی مجدانه اینگونه مباحث را پیگیری خواهیم کرد، یعنی تلاش می کنیم جلوی سوءاستفاده  افرادی که قصد دارند از امتیازات خاص استفاده کنند، گرفته شود.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس درباره اولویت هایی که باید در دستگاه قضا مورد توجه باشد، عنوان کرد: کوتاه کردن پروسه های رسیدگی قضایی، کاهش حجم پرونده ها، قضا زدایی، اولویت بخشیدن به اقدامات پیشگیرانه در سیستم قضایی، سامان دهی به شوراهای حل اختلاف، افزایش رضایت مندی مردم و توجه به سازش و حل اختلاف از طرق غیر قضایی مانند نظام داوری از مواردی است که معتقدم از جمله اولویت های این حوزه می باشد.

کد خبر 627294

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حقوقی و قضایی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 6
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    3 3
    مرخصی به زندانی معنا ندارد