مجموع نظرات: ۰
جمعه ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵
۰ نفر

معاون شهرسازی و معماری شهرداری ساری گفت: تا پایان سال ۱۴۰۰ سیستم یکپارچه شهرسازی در شهرداری ساری راه‌اندازی خواهد شد.

اتوماسیون اداری

به گزارش همشهری آنلاین، سید حمزه حسینی با بیان این که دقت و سرعت برای صدور پروانه و پایان کار ساختمانی یک ضرورت محسوب می‌شود، اظهار کرد: مقدمات کار برای راه‌اندازی سیستم یکپارچه و الکترونیکی صدور پروانه ساختمانی انجام شده و تا پایان امسال این سامانه راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: با راه‌اندازی این سامانه همه کارهای مربوط به دریافت مجوزهای مختلف اعم از صدور پروانه، دریافت پایان کار، ارائه گواهی و مجوزهای مختلف در قالب اتوماسیون اداری انجام می‌شود و شهروندان می‌توانند از این سیستم یکپارچه، درخواست خود را ارائه و پیگیری کنند.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری ساری افزود: با اجرای این سامانه پروانه‌های ساختمانی و مجوز پایان‌کار نیز به شکل جدید صادر می‌شود و تک‌برگ خواهد بود.

حسینی با اشاره به اثرگذاری سامانه یکپارچه صدور پروانه‌های مربوط به شهرسازی در شفافیت مالی و جلوگیری از تخلفات اداری گفت: یکی از ضروریات پیشگیری از وقوع تخلف اداری راه‌اندازی سامانه‌های شفاف اتوماسیون است که منجر به حذف کاغذ از فرآیند اداری می‌شود و احتمال وقوع تخلف‌های احتمالی را کاهش می‌دهد. پیامدهایی مانند کاهش تردد شهروندان به شهرداری و حذف سفرهای درون‌شهری بابت پیگیری این پرونده‌ها، کم شدن هزینه‌ و همچنین کاهش مراجعات در شرایطی مانند شیوع کرونا نیز از فواید این راه‌اندازی این سامانه هستند.

کد خبر 627234

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha