مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از رگبار پراکنده و رعد و برق از امروز تا روز یکشنبه در ۷ استان کشور خبر داد.

بارندگي

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: براساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز تا روز یکشنبه (۲۸ شهریور) در شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، برخی مناطق استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی وزش باد شدید موقتی، رگبار پراکنده، گاهی همراه با رعد و برق رخ می‌دهد.

وی افزود: همچنین از روز یکشنبه تا سه‌شنبه در ارتفاعات استان‌های هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان در ساعات بعدازظهر رشد ابر، بارش پراکنده و خفیف گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، روزهای جمعه و شنبه (۲۶ و ۲۷ شهریور) به سبب نفوذ پرفشار و شمالی شدن جریانات برای نوار شمالی کشور کاهش نسبی دما انتظار می‌رود و دریای خزر از روز جمعه بعدازظهر تا صبح یکشنبه مواج خواهد بود.

ضیائیان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز بیان کرد: آسمان تهران فردا (۲۷ شهریور) صاف، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتی‌گراد و در روز یکشنبه (۲۸ شهریورماه) صاف، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
 

کد خبر 627192

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha