مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش سرعت باد در پاره‌ای از مناطق شمال غرب و غرب کشور و بارش پراکنده باران در پاره‌ای از نقاط گیلان و مازندران طی امروز خبر داد.

بارندگی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: امروز در پاره‌ای نقاط گیلان و مازندران بارش پراکنده انتظار خواهیم داشت. همچنین در ساعات بعدازظهر در پاره‌ای از مناطق شمال غرب و غرب کشور سرعت باد افزایش خواهد یافت. در سایر نقاط کشور پدیده جوی خاصی مشاهده نمی‌شود.

به گفته وی، با تقویت و شمالی شدن جریانات روی دریای خزر، روزهای جمعه و شنبه بارش باران، وزش باد شدید موقت، کاهش دما، گاهی رعد و برق در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی و به تدریج خراسان شمالی پیش‌بینی می‌شود و طی همین مدت دریای خزر مواج خواهد بود.

ضیاییان درباره وضعیت جوی کشور طی روز یکشنبه و دوشنبه توضیح داد: یکشنبه بارش پراکنده در گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و دوشنبه در گیلان و مازندران ادامه خواهد داشت.

مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۶ شهریور) صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد و طی ‌شنبه (۲۷ شهریور) نیز صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

او در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲۵ و ۲۶ شهریور) اهواز با بالاترین دمای ۴۳ و ۴۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و رشت با بیشینه دمای ۲۸ درجه سانتیگراد طی امروز و اردبیل با بیشینه دمای ۲۱ درجه سانتیگراد طی فردا خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.
 

کد خبر 627070

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha