یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۸۷ - ۰۶:۵۱
۰ نفر

گروه ورزشی: ‌پیش‌بینی مجید جلالی از قرار معلوم درست بود. او حالا در فولاد خوزستان مشکلات عدیده‌ای را بر سر راه خود می‌بیند.

موضوعی که جلالی حتی قبل از عقد قرارداد با فولاد خوزستان تلویحاً به آن اشاره کرد و گفت: «امسال واقعاً سال سختی خواهم داشت. این را خوب می‌دانم اما با این حال سعی دارم برای فوتبال جنوب مؤثر باشم.»

اما شرایط به گونه دیگری پیش می‌رود. سرمربی فولاد خوزستان در فاصله کمتر از 5 هفته همان شایعاتی را می‌شنود که سال گذشته در استقلال اهواز با آن درگیر بود. شایعه برکناری جلالی از سرمربیگری فولاد خوزستان همان نگرانی است که جلالی را در خوزستان دچار تردیدهایی کرده است. البته مجید جلالی که سابقه وی نشان داده یکی از مربیان بی‌حاشیه فوتبال است هنوز نسبت به این شایعه واکنشی نشان نداده اما مدیرعامل این باشگاه خیلی زود در مقام تکذیب این شایعه برآمده است. دهکردی گفته است:
« قرار بر برکناری جلالی نیست و این خبر کذب است.»

سیف‌الله دهکردی درباره اینکه گفته می‌شود نزدیکان وی به او فشار آورده‌اند تا مجید جلالی را برکنار کرده تا از یک مربی بومی استفاده کنند، اظهار داشت: «چنین جریانی وجود ندارد. جلالی با ما قرارداد دارد و با قدرت هم به کارش ادامه می‌دهد. ما هم از او انتظار داریم تا تیم را به بهترین شرایط ممکن برساند و به کار او اعتقاد داریم.»

دهکردی که به تازگی جای مسعود رضاییان را در باشگاه فولاد گرفته است، عنوان کرد: «همیشه جزو کسانی بودم که مثل کوه پشت رضاییان بودم  اما گاهی شرایطی پیش می‌آید که مجبوریم تغییراتی ایجاد کنیم و اجتناب‌ناپذیر است. ایشان هنوز هم در باشگاه و کنار تیم هستند.»

دهکردی ادامه داد: «فولاد را مثل یک فرصت می‌دانیم، فرصت از این جهت که در این مجموعه با توجه به استعدادها و امکاناتی که در این باشگاه وجود دارد، شرایط را به گونه‌ای کنیم که این تیم به خودکفایی برسد.»

این مدیرعامل عنوان کرد: «باید سعی کنیم از مربیان این خطه استفاده بیشتری شود. اگر تا امروز نامی از مربیان خوزستانی نیست، به این دلیل است که خودمان هم کم از آنها حمایت کرده‌ایم.» 

 شایعه برکناری جلالی

عده‌ای معتقدند جلالی به همان دلایلی که در استقلال اهواز دچار مشکل شد در فولاد خوزستان نیز مشکلات متعددی را بر سر راه خود می‌بیند. سال گذشته جلالی ضمن افشای این جریان رسانه‌ای که پیش‌تر در خود اهواز متمرکز شده بود تأکید کرد حتی می‌توانم نام آنهایی که با من غرض‌ورزی می‌کنند را فاش کنم. اما این‌بار همه چیز فرق می‌کند. سرمربی فولاد خوزستان اصلاً تمایلی ندارد تا درباره حاشیه‌ها و شایعاتی که تیمش را فرا گرفته است سخنی به زبان آورد. او امسال با تیم جوان فولاد قصد دارد اعتبار تازه‌ای در فولاد خوزستان کسب کند.

فولاد تا قبل از برگزاری مسابقات هفته ششم نتایج نسبتاً‌خوبی را به دست آورده است. آنها در دو بازی خارج از خانه مقابل مقاومت سپاسی و پیام مشهد به پیروزی دست پیدا کردند و تنها در بازی خانگی خود به به بندر انزلی باخته.

جلالی و تیمش این هفته مصاف سختی برابر برق شیراز خواهند داشت. گویا در هیاهوی شایعات مختلف پیرامون ادامه حضور جلالی در فولاد این مربی ترجیحاً روی بازی با صدرنشین متمرکز شده است.

درگیری بختیاری‌زاده و جلالی‌ثابت

درگیری 2 مدافع فولاد با یکدیگر خیلی زود با واکنش مسئولان این تیم روبه‌رو شده است. هرچند که گفته می‌شود بختیاری‌زاده و جلالی‌ثابت با یکدیگر درگیری فیزیکی نداشته‌اند. گویا سهراب بختیاری‌زاده در جریان دیدار دوستانه فولاد خوزستان برابر شاهین اهواز به رضا جلالی ثابت تذکر داده که خط آفساید را پر نکند، جلالی ثابت نیز واکنش تندی از خود نشان داده که به مشاجره لفظی منجر شده است.

گویا بعد از این درگیری لفظی که تا مرز درگیری فیزیکی هم پیش رفته است سهراب بختیاری‌زاده به نشانه اعتراض بلافاصله زمین بازی را ترک کرد و روی نیمکت فولاد نشست. از قرار معلوم درگیری‌های بازیکنان تیم  مشکل تازه جلالی است که سرمربی فولاد همچنان سیاست مدارا در پیش گرفته است.

سرپرست فولاد خوزستان در این باره توضیح می‌دهد: «واقعاً‌ نمی‌دانم این شایعات را چه کسی دامن می‌زند. اصلاً درگیری به وجود نیامد که باشگاه بخواهد واکنشی در این زمینه نشان دهد.» سرپرست فولاد خوزستان همچنین با اشاره به کذب‌بودن شایعه برکناری مجید جلالی تأکید کرد: «او با قدرت به کارش ادامه می‌دهد. این شایعات را کسانی دامن می‌زنند که دوست ندارند جلالی در اهواز به موفقیت برسد. جلالی کارش را به خوبی بلد است و بازیکنان نیز هیچ مشکلی با او ندارند.»

کد خبر 62682

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز