تیم پرسپولیس با تک گل مهدی ترابی استقلال تاجیکستان را شکست داد و به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

ترابی

به گزارش همشهری‌آنلاین، سرخ‌پوشان پایتخت در مرحله یک هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه یک بر صفر از سد استقلال تاجیکستان گذشت.

بازی در نیمه نخست با برتری پرسپولیس آغاز شد و شاگردان یحیی گل‌محمدی از مالکیت توپ بیشتری نسبت به نماینده تاجیکستان برخوردار بودند اما دفاع فشرده استقلالی‌ها مانع موقعیت‌سازی سرخ‌پوشان شد تا دو تیم در نیمه اول با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

نیمه دوم هم مانند نیمه نخست تیم پرسپولیس حاکم توپ و میدان بود تا اینکه سرانجام در دقیقه 90 بازی مهدی ترابی از سمت چپ زمین در حالیکه همه منتظر سانتر روی دروازه نماینده تاجیکستان بودند اما ترابی توپ را بصورت مورب روی دروازه فرستاد و دروازه‌بان حریف موفق به دفع توپ نشد تا شاگردان گل‌محمدی به گل پیروزی‌بخش این بازی برسند. 

شاگردان گل محمدی با این گل دیرهنگام ولی شیرین، راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد و در بازی‌های متمرکز این مرحله در کشور عربستان به میدان خواهند رفت.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، امید عالیشاه (حامد پاکدل ۷۹)، فرشاد فرجی (کارت زرد)، سید جلال حسینی، مهدی ترابی، میلاد سرلک (کارت زرد)، مهدی عبدی (عیسی آل‌کثیر ۷۹)، وحید امیری، سعید آقایی، سیامک نعمتی و رضا اسدی.

استقلال تاجیکستان: موخرالدین خسنوف، الکسی لارین، زوئیر جورابوئف، وحدت هانانوف، اختم نظروف (ماباتاشوئف ۸۸)، امیربک جورابوئف، علیشیر جلیلوف، منوچهر صفروف (کارت زرد)، اسلام زایروف، منوچهر جلیلوف و رستم سویروف.

کد خبر 626794

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha